انتخاب-مبلمان-اداری

انتخاب مبلمان اداری مناسب به اندازه انتخاب دفتر کار مناسب حائز اهمیت است


پس از یک جستجوی چند روزه برای یافتن دفتر اداری که متناسب با تجارت و بودجه شما باشد، شما در نهایت آن را پیدا کردید. بعد از طراحی دکوراسیون اداری دفتر باید برای دفتر کار جدید خود، مبلمان و میز بخرید. انتخاب مناسب مبلمان به اندازه انتخاب دفتر کار مناسب حائز اهمیت است. این نه تنها به رفاه منجر می شود، بلکه بر بهره وری اداری نیز تاثیر می گذارد و کارکنان شما را تحت تاثیر قرار می دهد.
بنابراین، قبل از رفتن به نزدیکترین فروشگاه برای خرید مبلمان اداری ، ۶ نکته را باید در نظر داشته باشید.

نحوه انتخاب مبلمان اداری مناسب دفتر کار

۱- قیمت

تأمین مالی برای آغاز تجارت، آسان نیست و هر ریالی که هزینه می کنید، سرمایه گذاری محسوب می شود. بنابراین، قبل از خرید هر مبلمان، قیمت آن را در نظر بگیرید. چقدر پول را برای یک میز یا صندلی خاص صرف خواهید کرد؟ چه تعداد از آن را خریداری خواهید کرد؟ تعیین بودجه شما از قبل کمک خواهد کرد که انتخاب های خود را بدون محدود کردن کیفیت انجام دهید.

۲- نیاز

کارمندان بیشتر زمان خود در طول روز به صورت نشسته کار می کنند، بنابراین تامین صندلی اداری و میز استاندارد و راحت برای آنها یک الزام است. امروزه صندلی ها و میزهای ارگونومیک، روند کار را برای آنها آسانتر می کنند، که به وسیله مطالعات مربوط به سلامتی پشتیبانی می شوند. با تعداد زیادی از این محصولات در بازار، شما می توانید یکی را با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید. علاوه بر صندلی اداری و میزها، می توانید مبلمان اداری دیگری را نیز خریداری کنید و طراحی دکوراسیون داخلی خود را براساس نوع کسب و کارتان تنظیم کنید. آیا شما به دنبال ایجاد یک فضای مشابه کافه که در آن کارکنان می توانند به راحتی با همدیگر ارتباط برقرار کرده و همکاری کنند، هستید؟ یک میز کنفرانس بزرگ و چند صندلی اداری بخرید. آیا می خواهید یک فضای رسمی با پارتیشن اداری ، به طوری که کارمندان بتوانند به راحتی تمرکز کنند، ایجاد کنید؟ یک میز اداری با کابین های ذخیره سازی خریداری کنید. برنامه های شما هر چه که باشد، به خاطر بسپارید که انتخاب شما باید محیط کاری شما را به یک محیط مفید و کارآمد تبدیل کند.

۳- انعطاف پذیری و قابلیت

نکته بعدی در نظر گرفتن انعطاف پذیری و عملکرد مبلمان اداری است. آیا میز کار شما فضایی برای ذخیره سازی فایل دارد ؟

آیا می توانید پاهای خود را بچرخانید یا بر روی صندلی کار خود احساس راحتی کنید؟ آیا آنها به اندازه کافی برای کارکنان شما مناسب هستند؟ اگر پاسخ شما مثبت است، پس سرمایه گذاری عاقلانه ای انجام داده اید. مبلمان اداری با قابلیت های چندگانه همیشه یک انتخاب برتر هستند. هنگامی که عملکرد را با هزینه کم ایجاد کنید، با یک تیر، دو نشان زده اید.

۴- اندازه

منطقی است که اندازه مبلمان اداری را متناسب با فضای اداری خود انتخاب کنید. انتخاب مبلمان بزرگ ، بخش اعظمی از دفتر کار شما را اشغال خواهد کرد. با فضای کم، شما و کارکنان شما قادر نخواهند بود که آزادانه حرکت کنند. بنابراین، ابتدا ابعاد دفتر خود را بدانید و با در نظر گرفتن آن تحقیقاتی را برای چگونگی به حداکثر رساندن بهره وری فضای آن به کار بگیرید. استفاده از مبلمان اداری خاص با یک دکوراسیون اداری خاص نیز می تواند باعث شود که دفتر شما بزرگتر به نظر آید. هدف این است که در دفتر کار خود از مبلمان اداری مناسب استفاده کنید و به یاد داشته باشید که فضایی را برای اعضای تیم خود حفظ کنید که بتوانند در آن احساس راحتی کنند.

۵٫ زیبایی شناسی و هویت نام تجاری

مبلمانی را خریداری کنید که به افزایش زیبایی دفتر شما کمک کنند. طراحی دکوراسیون اداری خوب ، خلق و خوی شما را بهبود می بخشد، استرس را کاهش و بهره وری را افزایش می دهد. برای انجام این کار، داشتن اطلاعاتی در زمینه روانشناسی رنگ، یک مزیت است. به عنوان مثال، اگر می خواهید دفتر خود را به فضایی خلاق و پر انرژی تبدیل کنید، از رنگ نارنجی استفاده کنید. اگر می خواهید اندیشیدن و آرامش را به آن القا کنید، از آبی استفاده کنید. با این حال، هنگام انتخاب بسیاری از رنگ های مختلف توجه داشته باشید. اگر از مخلوطی از آنها استفاده کنید، می تواند هویت شرکت شما را مختل کند یا موجب ایجاد سردرد در کارکنان و بازدیدکنندگان شود. علاوه بر این، مبلمان اداری را فقط به این دلیل که رنگ یا طراحی آن را دوست دارید، انتخاب نکنید. شما باید یکی را انتخاب کنید که با نام تجاری یا شخصیت تجارت شما تناسب داشته باشد. مبلمان اداری باید زیبایی و راحتی دفتر کار شما را افزایش دهد و در عین حال هویت و فرهنگ شرکت شما را منعکس کند.

۶٫ پاکیزگی

اگر مبلمان اداری مورد نظر شما استانداردهای ذکر شده در بالا را تامین کرده است، گام بعدی خریداری آن است. به یاد داشته باشید قبل از آوردن آنها به دفتر کار خود، ابتدا آنها را کاملا پاکسازی کنید. فارغ از این که آیا شما آن را از یک مغازه قدیمی یا یک فروشگاه جدید با نام تجاری شناخته شده خریداری کرده اید، پاکیزگی چیزی است که نباید نادیده بگیرید. مبلمان تمیز به شکل گیری یک دفتر پاکیزه و سالم تر کمک می کند که احتمال بیمار شدن کارکنان و غیبت آن را تا حد زیادی کاهش می دهد. انتخاب نوع مناسب مبلمان اداری برای کسب و کار شما آسان نیست. اما، شما باید به خاطر شرکت خود تلاش کافی را انجام دهید. ممکن است به علت جستجوهای طولانی مدت ناامید شوید، اما در نهایت، همه چیز ارزشش را خواهد داشت. هنگامی که فضای اداری خود را با تمام جلوه های لازم و کارآمد آن مشاهده می کنید، آن را یک محیط مفید برای کار کردن خواهید یافت .
شما آماده شروع کسب و کار خود هستید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *