5 features for the purchase of office furniture

واژه مبلمان اداری بیشتر به تمام صندلی و پارتیشن‌ها و میزهای اداری اطلاق می‌شود


منظور از مبلمان اداری در این مقاله مبل های اداری هستند. واژه مبلمان اداری بیشتر به تمام صندلی و پارتیشن‌ها و میزهای اداری اطلاق می‌شود. ما در این مقاله می‌خواهیم در‌باره مبل‌های اداری حرف بزنیم. مبلمان اداری باید چگونه باشد؟ این روز ها مبلمان اداری در بسیاری از ادارت و شرکت های دولتی و خصوصی دیده می‌شود و بسیاری نیز در دفترهای خود چه برای مهمان ها و چه برای کارمندان از مبلمان اداری استفاده می کنند.

کاربرد مبلمان اداری

قبل از آنکه به ویژگی‌های مهم یک دست از مبلمان اداری خوب بپردازیم. باید به نقش قرار دادن مبلمان در دفتر و شرکت اشاره کنیم. مبل‌ها در دفتر شما می‌توانند دو نقش مهم داشته باشند، یک پذیرایی از مهمان‌ها و دیگر استراحت کارکنان.
در این که ما در ادارات و دفاتر خود مانند جای‌های دیگر به سنت قدیمی خود رفتار می‌کنیم و برای مهمان‌های خود سنگ تمام می‌گذاریم هیچ شکی نیست. همیشه بهترین‌ها برای مهمان است و برای او بهترین را می خواهیم. این موضوع برای مبلمان هم بسیار صادق است، همیشه بهترین صندلی‌ها را در اتاقی قرارمی‌دهیم که در آن از مهمان‌ها پذیرایی می‌کنیم. این صندلی‌ها بهترین نشیمن را دارند، از دیگر سو در جاهای دیگر دنیا هم روال بر این اساس است. برای این که مذاکرات و جلسات به خصوص جلساتی که برای قرار داده‌های مهم برگزار می‌شود به بهترین نحو ممکن برگزار شود، باید بهترین و راحت ترین جاهای شرکت را در اختیار مهمان‌ها قرار داد و در این جا مبل های اداری بسیار نقش پر رنگی دارد. در یک کلام مبلمان‌های اداری راحت ترین جا‌هایی است که در شرکت در اختیار مهمان‌ها قرار می‌گیرد.
دیگر کاربرد مبلمان‌های اداری و یا به عبارت دقیق‌تر مبل‌های اداری استراحت کارمندان است. در مدیریت مدرن دیگر دوران آن گذشته است که کارمندان از صبح به مدت ۸ تا ۱۲ ساعت پشت یک میز اداری ، روی یک صندلی بنشینند و به صورت پشت سر هم کار کنند. از این رو باید جا‌هایی را برای استراحت کارکنان آماده کرد و اگر در این مکان ها بتوان به ادامه کار اما با شرایط بهتر پرداخت خیلی بهتر است .
در این حالت هم مبلمان اداری می‌تواند نقش مهمی می‌تواند داشته باشد زیرا استفاده از چند مبل زیبا در عین حال راحت در گوشه و کنار شرکت می‌تواند به این موضوع بیانجامد که کارکنان چند دقیقه را روی آنها بگذرانند، در حالی که لپ‌تاب خود را روی پا گرفته‌اند و به کار های خود می‌پردازند. این امکان وجود دارد که اندکی برای رسیدن به مبلمان قدم بزنند و گردش خون در بدن آنها بهبود یابد. گذراندن چند دقیقه‌ای در روز روی یکی از مبل‌های شرکت می‌تواند برای هر یک از کارکنان تأثیر خوبی داشته باشد و روحیه آنها را افزایش دهد. اما این مبلمان با این دو کاربری بسیار مهم چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد که شما بگویید مبلمان اداری خوبی را برای شرکت خود انتخاب کرده‌ام.

۵ ویژگی مبلمان اداری که انتخاب شما را متحول می‌کند

۱٫ به کلاس کاری شما بیاید

شما یک دفتر استارتاپی هستید یا یک شرکت قدیمی و باسابقه. این موضوعات بسیار مهم‌اند که شما را در یک شرکت چه فضا و اتمسفر کسب و کاری دارید. این مهم است که دوست دارید چه جوی، به مهمان و یا کارمندان شما منتقل شود. از هر یک از المان‌های دفتر شما چه برداشتی انجام می شود. اگر شما یک مرد جا افتاده و جو شرکت شما افرادی بالای ۳۵ تا ۴۰ سال است به مدل های مبلمان اداری مدرن فکر نکنید و دنبال یک طرح کلاسیک باشد. بگذارید مبل های اداری شما با روحیات‌تان هماهنگ باشد. پس مبلمان اداری شرکت را با خودتان هماهنگ کنید.

‌۲٫ مبلمان اداری خوب هر کسی را دعوت به نشستن می‌کند

مبلمان اداری شما باید دعوتگر باشد باید در فضایی قرار بگیرد که هر کس را دعوت به نشستن کند هر کس باید بر روی این مبلمان احساس راحتی کند جاذبه دفتر شما مبلمان اداری است که همه روی آن راحت و آسوده اند. یک مشتری ناراضی که می خواهد همه چیز را در هم بکوبد با نشستن روی مبل های اداری دفتر شما نوشیدن یک فنجان دمنوش و تن صدای آرام شما حتما آرام‌تر می‌شود بله شاید همه چیز از یک مبل ساده شروع شود، اما نه به سادگی.

۳٫ رنگ های متفاوت را امتحان کنید اگر اهل آن هستید

این ویژگی برای جوان ترها بسیار مناسب است. اگر شرکتی جوان دارید و فکر می‌کنید این انرژی باید در دفتر شما هم نمود پیدا کند، معطل نکنید رنگ‌های گرم و تند را در  مبلمان و دکوراسیون اداری و حتی رنگ آمیزی دیوارهای دفتر خود به کار ببرید. بگذارید رنگ‌های فیروزه ای، روشن و حتی قرمز تند، دفتر شما را گرم کند و محیط شما را پرنشاط سازد.

۴٫ ضد تعریق باشد

یک جلسه اداری بین ۱ الی ۳ ساعت طول می‌کشد و این خود می‌تواند برای هر کس که در جلسه بر روی مبلی می‌نشیند خسته کننده باشد. ضمنا ما در کشور گرمی زندگی می‌کنیم و عرق کردن در جلسه یکی از بدترین موضوعات ممکن است. پارچه یا چرم فرق نمی‌کند مبلمان اداری شما باید ضد تعریق باشد. پس به این موضوع بسیار اهمیت دهید. ‌

۵٫ ارتفاع مناسب داشته باشد

برای این که از روی مبلمان اداری بتوان راحت برخاست و نشست یک ارتفاع استاندارد مهم است. گاه مبل های اداری به گونه ای طراحی می‌شود که به شدت کوتاه‌اند این مبلمان به خصوص برای جلسات اصلان مناسب نیستند به یاد داشته باشید هر کسی که با شما در رابطه و جلسه است توان نشست و برخاست قوی ندارد، پس لطفا مبلمان اداری خود را در ابعاد و ارتفاع استاندارد انتخاب کنید.
گروه حرفه ای سامانه ساز این استاندارد های را می‌شناسند و تمام این امکانات را برای شما فراهم می‌کنند. کافی است که برای طراحی و خرید مبلمان اداری با همکاران ما تماس بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *