8 شیوه طراحی دکوراسیون اداری سال 2018

داشتن حس راحتی و آسایش در هنگام کار شما را در مسیری قرار می دهد تا یک طراحی دکوراسیون اداری را مورد استفاده قرار دهید


۸ شیوه طراحی دکوراسیون اداری که در سال ۲۰۱۸ بیشترین کاربرد را دارند

کارکنان شما زمان زیادی را در هر روز در محیط کاری خود صرف می کنند . شاید حتی بیشتر از زمانی که آنها در خانه می گذرانند. به این ترتیب، داشتن حس راحتی و آسایش در هنگام کار در دفتر، نگرانی اصلی بسیاری از آنها است. این امر شرکت شما را در مسیری قرار می دهد تا یک طراحی دکوراسیون اداری را مورد استفاده قرار دهید که همه چیز را مثبت جلوه دهد . شادی، بهره وری، همکاری و رفاه در محل کار.

به گفته فوربس کارکنانی که از محیط کار خود لذت می برند خود را بخش مهمی از آن می دانند که منجر به تمرکز بیشتر، کارآمد بودن، شاد و سالم ماندن فضای کار می شود. همانطور که شما به دنبال یک طراحی دکوراسیون اداری جدید برای ارتقای کیفیت محل کار خود هستید، می توانید از این روند هایی که در سال ۲۰۱۸ پر استفاده خواهند بود، الهام بگیرید.

۱٫ فضاهای انعطاف پذیر و پویا

فضای اداری پویا هنوز هم بحثی داغ و پرطرفدار است، امروزه شرکت های زیادی تمایل به ادغام زمینه های کاری انعطاف پذیر در طراحی دفتر خود دارند. حداقل محدودیت از جمله ویژگی مشخص این نوع طراحی دفاتر است، به طوریکه کارکنان می توانند خودشان انتخاب کنند که کجا و چگونه کار کنند. در این نوع طراحی دکوراسیون اداری، مبلمان را می توان به راحتی نقل مکان داد و یا دوباره مرتب کرد. این برای کارکنان بسیار جذاب است زیرا آنها نباید در ایستگاه های کاری سنتی محدود شوند. شما می توانید به عنوان مثال یک سری مبلمان اداری راحتی داشته باشید که کارکنان می توانند بر روی آن نشسته و با لپ تاپ های خود کار کنند.

۲٫ طراحی بیوفیلیک

Biophilic مربوط به عشق زندگی و جهان هستی است (مشتق شده از کلمه “biophilia”)، به خصوص عناصری که معمولا در طبیعت یافت می شوند. بنابراین طراحی بیوفیلیک از طبیعت به عنوان یک پس زمینه استفاده می کند که الگوها، شکل ها و اجزای الهام گرفته از طبیعت، ظاهر و احساس کلی دفتر شما را تشکیل می دهند.

این طراحی دکوراسیون اداری به ویژه در مناطقی مفید است که به راحتی دسترسی به طبیعت ندارند. یک طراحی اداری بیوفیلیک ممکن است شامل پانل ها و پارتیشن اداری شیشه ای برای روشن تر شدن فضا باشد. گیاهان مصنوعی یا طبیعی به ارمغان آورنده احساس آرامش، تمرکز و انرژی؛ یا رنگها و الگوهای طبیعی برای تقلید از دنیای بیرون و تبدیل آن به محیط کاری مورد استفاده قرار می گیرند.

۳٫ ادغام فناوری

بدون شک تکنولوژی یک نیروی محرکه است که مسیر مردم و دفاتر اداری را تغییر می دهد. کارکنان شما با تنظیماتی که از لحاظ تکنولوژیکی پشتیبانی می شوند، می توانند هوشمندانه و سریعتر کار کنند، که هر دو به یک اندازه برای کسب و کار شما مفید هستند.

همانطور که تکنولوژی را در طراحی دکوراسیون دفتر خود ادغام می کنید، مطمئن شوید که فضای شما صفحه نمایش برای جلسات، قابلیت های ویدئو کنفرانس، پورت های شارژ بی سیم، صفحه کلید هوشمند، اشتراک گذاری داده ها و راحتی های مشابه را شامل می شود. نکته کلیدی این است که شما از تکنولوژی برای کمک به کارکنان خود در برخورد با مشکلات بالقوه مرتبط با همکاری، ارتباطات، مدیریت پروژه و دیگر زمینه های تجاری مهم استفاده کنید.

۴٫ ایجاد فضایی مشابه خانه

مفهوم خانه ای به دور از خانه، اساس این ایده طراحی دکوراسیون اداری است. اگر می خواهید دفتر شما برای کارکنان احساس خانه را ایجاد کنید، جنبه های مادی خانه را در محل کار قرار دهید. یک منطقه برای خواب، سالن، تلویزیون یا اتاق بازی داشته باشید ، شما می توانید به هر اندازه که می خواهید نامتعارف باشید. اضافه کردن تمام احساسات موجود در خانه به معنای ایجاد یک محیط کار است که ترکیبی از تعادل بین راحتی و قابلیت را دارا می باشد. این یک محل کار غیر متعارف خواهد بود که کارکنان شما دوست دارند هر روز به آنجا بروند!

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *