Classic Management Desk

زبان بدن، لحن کلام و حتی میز مدیریت، همه و همه می توانند بیانگر سبک مدیریتی شما باشند


زبان بدن، لحن کلام و حتی میز مدیریت، همه و همه می توانند بیانگر سبک مدیریتی شما باشند. شما یک مدیر هستید و در طول روز باید تصمیم‌های سختی بگیرید. و تصمیم‌گیری‌های سخت بدترین قسمت مدیریت است. هر مدیری دوست دارد که تصمیم هایش به خوبی و دقیق اجرا شود. برای همین هم از ابزارهای بسیاری برای بهبود بخشیدن به حُسن اجرای دستورات بهره می‌برند. شاید شما هم با این معضل روبه رو بوده‌اید که دستوری که می‌دهید چندان دقیق اجرا نمی‌شود و همکارانتان دستورات شما را آن طور که خود می‌خواهند اجرا می‌کنند، نه آن گونه که شما می‌خواهید. گاهی هم مشکل جایی است که اهمیت دستورات را همکارانتان درست متوجه نمی‌شوند.
معضلاتی که مدیر در طول روز و ماه و سال با آن رو به رو است بی‌شمارند و ما نیز مانند شما آن را خوب می‌دانیم، من در این مقاله می خواهم شما را با یک ابزار شگفت انگیز برای تأثیر مثبت بر دستورات‌تان آشنا کنم. بله میز مدیریتی شما یک ابزار است که می تواند نقش مناسبی بر دستورات شما داشته باشد.
شاید تا به حال به میز مدیریت خود این چنین فکر نکرده‌ بودید. هر چیزی که در دفتر مدیریت شما گذاشته می‌شود از دکوراسیون اداری تا زونکن پرونده‌ها و کامپیوتری که در برابر شما قرار دارد، جملگی ابزرهای مدیریت شما هستند. مدیریت در دنیای امروز بدون ابزار و بدون دانش امکان پذیر نیست و مدیر توانمند کسی است که از هر ابزار مفیدی برای مدیریت خود استفاده کند.

میز مدیریت گویای سبک مدیریت شما است

بگذارید به میزهای مدیریت نگاهی بیندازیم. میز مدیریتی گاه با طرح‌های مدرن و گاهی هم با طرح‌های کلاسیک ساخته می‌شود. طرح های مدرن اغلب از متریال‌هایی مانند ام دی اف و اچ دی اف ساخته شده‌اند و طرح‌های کلاسیک از انواع چوب هایی مانند راش، گردو، بلوط، ماهگونی، گیلاس و کاج در همین ابتدا فرق اصلی را می توانید در تفکر به محیط دریابید.
انتخاب یک میز مدیریتی چوبی با طرحی مربوط به قرن گذشته با صندلی‌هایی از جنس چرم طبیعی و نوارکوبی های طلایی پرده‌هایی نسبتا ضخیم و نقش‌دار گویای یک تفکر اشرافی سنتی و محکم و ثابت قدم در امور است. شما با این گونه میز مدیریتی و ست کردن آن با مبلمان اداری خود می‌توانید به هر کس القا کنید که شاید بازار و زمانه تغییراتی داشته است اما شما مانند همه سال‌های گذشته ثابت قدم و بدون هیچ گونه اضطرابی دنیای تجاری خود را می‌سازید و به پیش می‌روید.
البته انتخاب میز مدیریتی چوبی یک اشکال بزرگ هم دارد این دکوراسیون اداری و به ویژه این گونه میز مدیریتی القا کننده عدم نوآوری مدیر در روش‌های مدیریتی نیز هست. یعنی شما چندان از ایده‌های نو استقبال نمی‌کنید. همین طور اگر زمانی طولانی در دفتر خود با همکارانتان جلسه دارید یک پیشنهاد ویژه برای متعادل کردن فضای دفترتان با میز اداری چوبی و سنتی دارم.

 از گلدان پر گل استفاده کنید

شما خرج کمی برای میز اداری چوبی خود انجام نداده‌اید پس یک حرکت بسیار هوشمندانه برای میز مدیریتی خود انجام داده همیشه یک گلدان گل‌تازه و مناسب فصل بر روی میز خود در گوشه‌ای که به چشم مخاطب بیاید داشته باشید. شما با این کار به بیننده و مخاطب خود القا می‌کنید که شکوفایی امری ذاتی و طبیعی برای شما ست و هیچ‌گاه از آن خسته نمی‌شوید. در انتخاب گل هم برای میز مدیریتی خود کمی دقیق باشید. بدترین انتخاب گل رز است این گل برای عشق و عاشقان است نه برای مدیری که به دنبال پویایی است. دسته گل داوودی به رنگ قرمز و زرد در روزهای پاییزی می‌تواند دفتر شما را سرشار از انرژی کند. حتما برای جلسات سخت خود از انرژی پویا و زیبای گل‌ها در دفتر کار سنتی خود استفاده کنید می‌توانید دسته بزرگ گل‌ها را در کنار میز مدیریتی خود روی یک میز کوچک نیم دایره با تکیه به دیوار قرار دهید.
میز مدیریت همیشه قابی برای تصویر یک مدیر است. از خدمه خود بخواهید تا چوب ارزشمند میز شما را هفته ای یک بار با پولیش‌های براق کننده چوب ماساژ دهند تا درخشندگی آن زیر نور ملایم دفتر حس اعتماد به نفس را برای هر کسی زنده کند.

 عطر خوب دفتر شما

شما دفترتان را سرشار از چوب‌های قیمتی و خیره‌کننده کرده‌اید چرا از بوی چوب‌های طبیعی و زنده استفاده نمی کنید. یک عود چوب صندل یا چوب وتیور یا خس خس می‌تواند آرامش را در دفتر شما به اوج برساند سخت ترین جلسات در چنین دفتر معطر خوش رنگ و البته باوقاری می‌تواند به زیباترین شکل ممکن و با بهترین و برد، برد‌ترین توافقات به پایان برسد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *