انتخاب-پارتیشن-اداری

از عناصر مهم در طراحی دکوراسیون دفاتر اداری، پارتیشن اداری است


انتخاب پارتیشن اداری مناسب

پیمانکاران بازسازی و طراحان دکوراسیون اداری در مجموعه سامانه ساز ، اندیشه های خود را در خصوص پارتیشن های اداری و نحوه انتخاب مناسب ترین گزینه برای پروژه شما را به اشتراک می گذارند. اگر در حال برنامه ریزی برای طراحی دکوراسیون اداری یک دفتر اداری جدید هستید ، موارد زیادی برای فکر کردن وجود دارد. انتخاب رنگ های مناسب ، فرش و پرده ها ، تا اطمینان حاصل کنید که راحت ترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کرده اید، ذهن شما ناگهان پر از ایده وتصمیمات می شود.
یکی از عناصر بسیار مهم در طراحی دکوراسیون دفاتر اداری که ممکن است در همه این مواقع فراموش شود، پارتیشن اداری است. پارتیشن اداری نه تنها به حرفه ای شدن ظاهر دفتر شما کمک می کنند بلکه نقش مهمی در ایجاد محیط کاری کارآمد و کاربردی دارند. پارتیشن های اداری، به دلایل مختلف، یک عنصر ضروری از تجهیزات اداری هستند. اغلب، آنها معمولا بین کابین ها در یک ساختمان اداری قرار می گیرند تا یک حریم خصوصی را در یک محیط باز برنامه ریزی کنند.

به این ترتیب، پارتیشن اداری یک راه موثر برای هدایت کارمندان به فضای شخصی خود هستند. پس از تصمیم گیری در خصوص طراحی دکوراسیون اداری دفتر خود، لازم است انتخاب سبک و روکش پارتیشن اداری مناسب برای شرکت خود را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که دفتر کاری شما همانطور که می خواهید آماده شده است. طیف گسترده ای از گزینه های پارتیشن اداری برای دفتر کار شما وجود دارد، از جمله پارتیشن های گچی و پارتیشن اداری شیشه ای ، پارتیشن های کامل یا نیمه کامل و طرح های منحصر به فرد که با توجه به نیازهای شخصی شما ایجاد می شود.

در حقیقت، انتخاب پارتیشن های اداری ، کاری دشوار و گسترده است و ایده خوبی است که انتخاب خود را با توجه به رنگ ، مواد سازنده ، سبک طراحی ، عرض و ارتفاع مناسب محدود کنید. ارتفاع یکی از مهمترین ملاحظات است. اگر چه فاکتور رنگ کاملا قابل تنظیم است، فقط سه ارتفاع اصلی برای پارتیشن اداری وجود دارد و انتخاب پارتیشن باهرارتفاع برای شما مناسب نیست. یکی از سبک های محبوب در پارتیشن های اداری حالت نیمه ارتفاع است که اغلب برای ساخت کابین در دفاتر باز استفاده می شود.

اگر علاقه دارید دفتر شما به یک محیط آرام تبدیل شود، ممکن است بخواهید از پارتیشن اداری با ارتفاع کامل که از کف تا سقف قرار می گیرد استفاده کنید که بیشتر شبیه یک دیوار موقت است.
نوع سوم پارتیشن که معمولا در دفاتر اداری استفاده می شود، سبک “آکاردئون” است، که ظاهری مشابه با پارتیشن های با ارتفاع کامل دارند، این نوع پارتیشن اداری به شما اجازه می دهد تا دسترسی شیک و آسان بین فضاهای جدا شده داشته باشید.

مواد مورد استفاده برای ساخت پارتیشن های اداری شامل: شیشه ، گچ ، چوب و پارچه های سبک می باشد. در مورد انتخاب مواد نیز تصمیم گیری کاملا شخصی است که براساس طرح دفتر، سبک دکوراسیون اداری و فضای موجود شما برنامه ریزی می شود. به عنوان مثال، اگر شما مایل به انتقال نور طبیعی بهینه سازی شده باشید ، پارتیشن های شیشه ای انتخاب خوبی خواهند بود، اما اگر قصد دارید به طور منظم مبلمان اداری خود را تغییر دهید، مواد با دوام تر و سخت تر می توانند گزینه بهتری باشند. به غیر از ارتفاع و مواد ، همچنین هنگام انتخاب پارتیشن اداری باید امکان گسترش در آینده را در نظر بگیرید. اگر شرکت شما در حال گسترش است، پارتیشن های متحرک یا پارتیشن های چرخشی که بسیار سبک بوده و در صورت نیاز به تغییر مجدد امکان حرکت و تغییر مکان دارند، ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشند.

در نهایت، هنگامی که تصمیم می گیرد که چه چیزی در پارتیشن اداری کاربردی تر و مناسب تر هستند، ممکن است بهتر باشد با یک متخصص درطراحی دکوراسیون اداری مشورت کنید که در طراحی فضای اداری شما و انتخاب پارتیشن اداری مناسب با توجه به نیازها و بودجه تان ، شما را یاری کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

1 دیدگاه

  • ای کاش قیمت پارتیشن ها را هم می نوشتید ولی در کل توضیحاتی که در مورد پارتیشن اداری دو جداره و تک جداره و شیشه ای دادید بسیار به من کمک کرد ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *