پارتیشن-اداری

پارتیشن اداری تبدیل به یک گزینه محبوب برای طراحی دکوراسیون اداری دفاتر کار در صنعت طراحی شده اند


در طول چند سال گذشته، پارتیشن های اداری تبدیل به یک گزینه محبوب برای طراحی دکوراسیون اداری دفاتر کار در صنعت طراحی شده اند که محبوبیت آنها در سراسر جهان در حال رشد است.

انواع پارتیشن اداری

بیش از هر زمان دیگر، داشتن یک دفتر کار با طراحی خوب برای اکثر شرکت ها بسیار مهم است. مهم نیست که کسب و کار شما مربوط به چیست، یک دفتر به عنوان مرکز متمرکز برای کل سازمان عمل می کند و ظاهر آن اهمیت دارد. فارغ از این که آیا شما یک شرکت مهندسی یا طراحی گرافیک دارید، تصویر ایجاد شده توسط شرکت شما در کنار جنبه های دیگر آن بسیار مهم و ضروری است. نکته ای که در مورد طراحی دفتر کار شما مهم می باشد، این است که هیچ دو اداره یکسان نیستند. تعمیر و نوسازی و طراحی دکوراسیون دفاتر کار شما می تواند همانند طراحی دکوراسیون داخلی برای خانه شما هیجان انگیز باشد . شما حتی می توانید با طرح ها و ویژگی های فضای داخلی بازی کنید و تغییراتی را در آن بوجود بیاورید.

البته، داشتن یک دفتر شیک که به اندازه کافی کاربردی نیست، مزیت خاصی به حساب نمی آید. یک دفتر کار پر از گجت های جدید و مناطق مناسب برای استراحت کردن می تواند تاثیرگذار باشد، اما اگر هیچ فضای موثری برای کار وجود نداشته باشد این فضا، نقش خود را به عنوان یک دفتر کار ایفا نمی کند. برخی از مهم ترین ویژگی های دفاتر کار مدرن، فضاهای همکاری، اتاق های جلسه خصوصی و البته فضاهای جداگانه و شخصی هستند. اگر فقط یک فضای باز بزرگ دارید، پس چگونه می توانید فضاهای شلوغ و پر هیاهوی همکاری را با مناطقی که نیاز به حفظ حریم خصوصی دارند ترکیب کنید؟ خب، به جای کارهای ساختمانی عظیم و بازسازی دفتر به طور کامل، چرا از پارتیشن اداری استفاده نمی کنید؟

پارتیشن اداری چیست

پارتیشن اداری سریع ترین، ساده ترین و ارزان ترین روش برای ایجاد یک فضای کاری کارآمد هستند. پارتیشن اداری می تواند به صورت موقت یا دائمی باشند و می توانند در اتاق های مورد نظر مورد استفاده قرار گیرند. پارتیشن اداری یک دیوار موقت که در اصل یک دیوار واقعی نیست را ایجاد می کند و کمتر از نیمی از سر و صدا و یا عملیات ساختمانی و کثیف کاری را در مقایسه با ساخت دیوارهای واقعی ایجاد می کند. آنها در سبک های مختلفی موجود می باشند . از پارتیشن اداری شیشه ای گرفته تا چوبی که بسته به نوع ترجیح و علاقه شما روکش می شوند.

مزایای پارتیشن اداری

البته، راه حل معمول برای ایجاد حریم خصوصی در دفاتر و اتاق های جلسه، نصب پرده است. با این حال، این عناصر گاهی اوقات می توانند یک دفتر مدرن را کمی عقب افتاده جلوه دهند، در حالیکه شیشه  مات، جایگزینی با جنبه های زیبایی بیشتری در طراحی دکوراسیون اداری  است.

نیاز کم به تعمیر و نگهداری

در ادامه تائید نقطه نظر قبلی در مورد شیشه قابل تعویض که یک جایگزین قابل ترجیح برای وسایل و لوازم دیگر هستند . این اقلام همچنین نیاز کمتری به تعمیر و نگهداری دارند. درست مانند هر پنجره دیگر، درب یا پارتیشن، شیشه قابل تعویض به راحتی تمیز می شود و خطر جذب گرد و غبار را از بین می برند، در حالیکه در پرده های سنتی دفاتر کار این مورد در طول زمان موضوعی آزاردهنده به حساب می آمد. همچنین هیچ احتمالی برای باقی ماندن لکه بر روی شیشه وجود ندارد و اگر نیز این اتفاق افتاد و لکه ای دائمی بر روی آن ایجاد شد، به راحتی می توانید شیشه را تعویض کنید.

راحتی

با استفاده از فیلم هوشمند، هر گونه پارتیشن اداری شیشه ای معمولی، پنجره یا درب را می توان به شیشه ای هوشمند تبدیل کرد که به سادگی با چسباندن دقیق فیلم به شیشه ، این هدف امکان پذیر می شود. این به این معنی است که به منظور استفاده از قابلیت های شیشه قابل تعویض، نیازی به انجام هیچ گونه ساخت و ساز عظیم و ایجاد اختلال در روند کاری دفتر کار با نصب پارتیشن های ساخته شده نیست.

استفاده چند منظوره

به راحتی امکان نادیده گرفته شدن قابلیت های چندمنظوره شیشه های قابل تعویض وجود دارد. علاوه بر ایجاد حریم خصوصی، این محصولات همچنین می توانند به عنوان صفحه نمایش پروژکتور استفاده شوند. هنگامی که به این منظور استفاده شود، شیشه مات شده به عنوان یک پس زمینه برای طراحی سخنرانی ها یا تصاویر روی آن عمل می کند. این ثابت می کند که در جلسات و سخنرانی ها بسیار کاربردی است، چرا که در غیر این صورت یک صفحه نمایش پروژکتور جداگانه برای شما مورد نیاز خواهد بود. حذف نیاز به خرید یک صفحه نمایش دیگر، هزینه های غیر ضروری را کاهش داده و اجازه می دهد تا سخنرانی ها، در یک فضای لوکس و زیبا برگزار شود.

مقرون به صرفه

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه استفاده از شیشه های قابل تعویض، می تواند باعث صرفه جویی در منابع مالی شما شود؟ این می تواند راهی برای جلوگیری از ورود نور مستقیم خورشید به اتاق، به حداقل رساندن نیاز به استفاده از کولر برای پایین آوردن درجه حرارت اتاق باشد.

این نه تنها باعث می شود تا درجه حرارت اتاق ثابت بماند، بلکه با کاهش میزان نفوذ نور خورشید به یک منطقه خاص در یک دوره زمانی خاص، خطر محو شدن رنگ پارچه و مبلمان نزدیک پنجره ها نیز کاهش می یابد که در غیر اینصورت نیاز به تعویض پارچه مبلمان یا خرید مبلمان اداری جدید خواهید داشت.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *