طراحی فضای اداری

فضای اداری


ما مشتریان زیادی داشتیم که به دنبال کمک برای طراحی دکوراسیون اداری دفتر کار و ایده هایی درباره چگونگی ایجاد یک فضای شیک و کارآمد بودند. به طور خاص، در این مطلب ایده هایی برای دلنشین کردن فضای اداری و شبیه کردن آن به محیطی غیر رسمی تر و صمیمی تر، و در عین حال ایجاد یک فضای کاری مفید و کارآمد، ارائه می دهیم. ما سعی کرده ایم که این پیشنهادات راحت و مقرون به صرفه باشد.

انتخاب خود را به مبلمان رسمی اداری محدود نکنید

ما عاشق میزهای ناهارخوری هستیم! آنها یک فضای کاری قابل توجه را فراهم می کنند؛ که در آن شما به راحتی می توانید کارهای خود را گسترش دهید. به طور مشابه، یک صندلی راحت و سبک شیک، برای میز کار شما عالی است؛ و می تواند نقشی فراتر از یک صندلی اداری را برای شما بازی کند.

استفاده از رنگ ها با اهداف تزئینی و کاربردی

در نظر بگیرید یک دیوار را با تخته سیاه یا تخته وایت برد به طور کامل بپوشانید. این کار یک راه دائمی است که فضایی برای درج و بررسی ایده ها را در اختیار شما قرار می دهد. به عبارتی با یک تیر دو نشان زده اید. هم فضایی خلاقانه برای برنامه ریزی و پیگیری ایده ها فراهم شده؛ و هم فضایی خلاقانه و زیبا ایجاد کرده است.

یک فرش یا قالیچه را به محیط کار اضافه کنید

استفاده از فرش یک راه عالی برای افزودن رنگ و بافت به فضای دفتر کار است. ما عاشق فضایی هستیم که مملو از رنگ های شارپ و جذاب باشد. این موضوع بخصوص برای کف فضای اداری که معمولا دارای رنگی یک دست و روشن است، می تواند جذاب باشد. همچنین فرش ها می توانند از نظر بصری، به تفکیک فضاهای مختلف بدون وجود دیوارکشی، کمک کنند.

فضای اداری را روشن کنید

روشنایی می تواند تفاوت های زیادی را در یک فضای اداری ایجاد کند. نور بر هر دو ویژگی زیبایی شناختی و عملکردی موثر است. استفاده از منابع نور بالای سر و همچنین نورهای روی میز و یا چراغ ایستاده، در این زمینه توصیه می شود. تحقیقات زیادی به صورت کار سنجی انجام شده است و تقریبا رد همه آنها این موضوع اثبات شده که وجود نور مناسب، اثر زیادی بر روی کیفیت عملکرد کارکنان دارد.

همچنین توجه به کیفیت نور و شکل ظاهری منبع انتشار نور نیز مسئله مهمی است که از نظر ظاهری فضای اداری شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

قفسه های خارجی را برای ذخیره سازی استفاده کنید

قفسه های شناور (طاقچه) یک راه کارآمد برای نگهداری اقلامی هستند که شما در دست دارید، بدون اینکه نیازمند فضای بسته قفسه های اداری شوید. به علاوه، آنها صمیمیت و دلنشینی خوبی را به یک دیوار ساده، اضافه می کنند. همچنین از این طاقچه ها می توانید با اضافه کردن اهرم های نگهدارنده برای نگهداری برونده ها و پوشه های مهم تر نیز استفاده کنید.

فضای آزاد را به داخل دفتر بیاورید

هر دفتر ( و میز اداری ) حداقل به یک گیاه نیاز دارد. گیاهان تقویت کننده بهره وری هستند و این موضوع اثبات شده است. آنها باعث کاهش استرس، بهبود کیفیت هوا و همچنین تمرکز و کارایی بیشتر می شوند. پس شک نکنید که استفاده از گیاهان در محیط کار راهکاری بسیار مفید برای رنگ بخشیدن به فضای اداری و بهبود آن است.

دفتر کار خود را شخصی سازی کنید

اگر یک چیز وجود دارد که طراحان ما همه با آن موافقند، این موضوع این است که دفتر کار شما باید با تفکر و سبک شما طراحی شده باشد. پس حس شخصی خود را به فضای اداری، بخصوص میز کار خود اضافه کنید. گذاشتن یک آیتم خاص که دوست دارید، چیزی که در هنگام تعطیلات تهیه کرده اید، یا هر محصول دیگری که باعث می شود فضای شما منحصر به فرد شما باشد، در این زمینه مفید است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *