اهمیت مبلمان اداری

مبلمان اداری علاوه بر زیبایی، باید کاربردی باشند


در ادامه مقاله قبلی در اینجا هم نکاتی برای انتخاب مبلمان اداری دفاتر کار و فضای اداری وتجاری یادآور می شویم.

نکاتی برای انتخاب مبلمان اداری در فضای دفاتر اداری

کاربردی بودن 

مبلمان اداری علاوه بر زیبایی، باید کاربردی باشند. اگر طول دفتر شما ۷ متر است نباید از میزی که ۶ متر طول دارد استفاده کنید چرا که امکان دسترسی از طرفین میز را برای شما محدود می کند و بیشتر از اینکه یک میز اداری کاربردی باشد حکم یک مانع بر سر مسیر را خواهد داشت. همچنین قطعا شما نمی خواهید مبلمانی داشته باشید که هیچ گاه از آنها استفاده نمی کنید، این کار باعث از بین رفتن فضا شده و اگر زمانی به اقلام خاصی نیاز داشتید نیز فضای کافی برای استفاده از آنها را نخواهید داشت.

به عنوان مثال شما نیاز به یک چاپگر دارید، اما یک کابینت که هرگز استفاده نمی شود، فضای شما را اشغال کرده است. شما همچنین می توانید از مبلمان خاصی در فضای استراحت خود استفاده کنید، در این مورد، شما باید اطمینان حاصل کنید که آنها برای کاربری خاصی که در ذهن داشتید، طراحی شده اند. به عنوان مثال، اگر شما می خواهید یک منطقه مخصوص استراحت داشته باشید که در آن کارمندان بتوانند به استراحت بپردازند، قطعا کار عاقلانه ای نیست که از مبلمان عادی اداری در آنجا استفاده کنید.

در عوض، شما می توانید محیطی مشابه خانه در آنجا ایجاد کنید، شاید یک میز قهوه خوری کوچک با یک سری صندلی راحت در اطراف آن. در صورتی که بخواهید یک منطقه استراحت آرام داشته باشید، شاید بهتر باشد چند صندلی به همراه یک میز را در یک منطقه آرام در ساختمان خود قرار دهید.

دوام

همانطور که قبلا گفته شد، بسیاری از صاحبان کسب و کار، ارزان ترین گزینه در دسترس را خریداری می کنند. با این حال، این موضوع ممکن است چرخه مفید طول عمر مبلمان شما را کاهش دهد. به طور معمول، کالای ارزان قابلیت اعتماد کمتری نیز به همراه خواهد داشت. این بدان معنا نیست که همه گزینه های ارزان قیمت قابل اعتماد نیستند، اما پس از استفاده مداوم، آنها معمولا مشکل ساز می شوند.

مبلمان گران تر به طور کلی کیفیت ساخت و دوام بیشتری خواهند داشت، چرا که از مواد قوی تر ساخته شده و به طور کلی چرخه عمر طولانی تری در مقایسه با مبلمان  ارزان تر دارند. به همین دلیل است که آنها گرانتر هستند، چرا که هزینه بیشتری صرف طراحی و تهیه مواد آنها شده است، اما شما باید میزان هزینه در طول زمان را به هنگام تصمیم گیری نهایی خود در نظر بگیرید.

نتیجه گیری

در کل عوامل متعددی وجود دارند که باید هنگام خرید مبلمان اداری مورد توجه قرار گیرند. دلایل بسیاری وجود دارند که شما ممکن است یک محصول خاص را خریداری کنید، اما تنها عوامل اصلی هستند که ما در انتخاب مبلمان اداری به آنها توجه می کنیم. در نتیجه تصمیماتی که در هنگام انتخاب مبلمان خود می گیرید، شما قادر خواهید بود که مبلمانی راحت، زیبا، کاربردی و با دوام را انتخاب کنید که می توانند در برابر چرخه استفاده روزمره در دفتر شما مقاومت کنند.

گروه طراحی سامانه ساز

گروه سامانه ساز متخصص در ارائه خدمات نصب و راه اندازی مبلمان اداری است. ما قادر به ارائه خدمات کامل از جمله نصب و راه اندازی مبلمان اداری، تنظیم مجدد، جابجایی و نقل مکان هستیم. ما یک تیم طراحی تخصصی در اختیار داریم که متخصص در پاسخگویی به نیازهای مشتریان و نیازهای در حال تغییر بازار می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات دکوراسیون اداری و مبلمان اداری با ما تماس بگیرید.

مقاله قبلی ما را در زمینه اهمیت مبلمان اداری در فضای دفاتر اداری مطالعه کنید.

اهمیت مبلمان اداری در فضای دفاتر اداری (بخش اول)

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *