Types of glass partitions

پارتیشن شیشه‌ای امکان این را دارید که به عنوان تخته از آن استفاده کنید


پارتیشن به معنی دیواری ثابت یا متحرک است. با پارتیشن‌ها فضاهای بزرگ را به چندین قسمت کوچکتر تقسیم کرده و فضا را سازماندهی می‌کنیم. پارتیشن‌ها به ما امکان این را می‌دهند که فضاهای شخصی برای هر قسمت ایجاد کنیم. به طور مثال اگر یک فضای بزرگ را برای کارهای اداری شرکت خود در نظر گرفته‌اید به جای ساخت و ساز و هزینه‌های زیاد می‌توانید از پارتیشن اداری کمک بگیرید.
با انتخاب پارتیشن شیشه‌ای امکان این را دارید که به عنوان تخته از آن استفاده کنید. مطالب مهم جلسه کاری خود را به کمک ماژیک‌های وایت برد روی آن یادداشت کنید. چارت‌های مختلف بکشید و در طول روز آن را بررسی کنید. یا حتی برخی از جاهای آن را برچسب بچسبانید و فضا را خاص کنید. جملات انگیزشی بنویسید و در طول روز با خودتان و همکارانتان تکرار کنید.
پارتیشن اداری انواع متنوعی دارند که با توجه به بودجه و نوع کاربردی دفتر کاری خود می‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. پارتیشن‌ها مزیت‌های زیادی در دفتر کار شما دارند؛ محیط شرکت را به شکلی زیباتر از دیوارهای گچی سازماندهی و تقسیم‌بندی می‌کنند. می‌توانند عایق صدا باشند. حریم شخصی برای کارمندان شما ایجاد کنند تا حس بهتری در محیط کار داشته باشند. در واقع با وجود پارتیشن‌ها، اطاقک‌هایی را در محیط کار ایجاد می‌کنید و این یعنی استفاده بهینه از فضای کاری که منجر به بازدهی بهتر کارکنان نیز می‌شود.
در این مقاله به بررسی دو نوع پارتیشن شیشه‌ای می‌پردازیم.
” برای انتخاب و نصب بهترین پارتیشن شیشه‌ای برای اداره و محل کار خود با شرکت سامانه ساز فرابین مشورت کنید ”

پارتیشن اداری شیشه سکوریت

شیشه سکوریت که به آن شیشه مینرال یا نشکن هم می‌گویند یکی از پرطرفدارترین پارتیشن شیشه‌ای است. در ساخت این شیشه حساسیت و دقت خاصی به کار گرفته شده است. در واقع جنس شیشه موقع ساخت توسط حرارت، مقاوم‌تر می‌شود. البته این بدان معنی نیست که شیشه به هیچ وجه شکنندگی ندارد. اما مقاومت آن از شیشه‌های معمولی حدود ۵ برابر بیشتر است. همین مشخصه یک امتیاز برای انتخاب این پارتیشن شیشه‌ای است.
حتی اگر با ضربه محکمی این شیشه‌ها شکسته شوند، ذرات آن امکان بریدن پوست را ندارند چرا که اطراف هر قطعه خورد شده به صورت دور گرد است و خطراتی مثل دیگر شیشه‌ها ندارد.

پارتیشن اداری شیشه رنگی و مات

گاهی اوقات انتخاب پارتیشن اداری به منظور شخصی سازی فضا از نظر صدا در طراحی دکوراسیون  است که این کار با اکثر پارتیشن‌ها اجرایی می‌شود. اما گاهی اوقات علاوه بر شخصی سازی صدا نیاز به شخصی سازی محیط هم دارید. در واقع شاید لازم نباشد فضای کاری درون پارتیشن از بیرون دید داشته باشد. برای مثال مشاغل حساس مثل حسابداری، بایگانی و انبارها که محدودیت‌های خاص برای پنهان کردن قراردادها، ابزارهای مهم و … دارند لازم است از دید دور باشند. به همین دلیل انتخاب پارتیشن‌هایی که شیشه‌ای هستند اما شیشه آن‌ها رنگی یا به صورت مات است، انتخاب خوبی برای این فضاها هستند.
شیشه‌های رنگی در اطراف فضای کاری مزیت دیگری هم دارند. رنگ‌ها می‌توانند فضا را شادتر بسازند. با توجه به نوع حرفه کاری خود می‌توانید از رنگ‌های متنوع استفاده کنید. البته رنگ پارتیشن شیشه‌ای نباید چشم کارمند شما را خسته یا اذیت کند.
برای بخش‌های حساس‌تر می‌توانید از پارتیشن‌های شیشه‌ای مات استفاده کنید. دید با این پارتیشن‌ها محدود می‌شوید و حریم شخصی برای این محیط‌ها بیشتر ارزش می‌گیرد. یک مزیت دیگری که این پارتیشن‌ها دارند این است که کثیفی به راحتی روی آن نمایان نمی‌شود. شیشه این پارتیشن‌ها از داخل مات می‌شود و شفافیت شیشه‌های عادی را ندارند به همین دلیل نگران نظافت همه روزه آن‌ها را ندارید.
در صورتی که یک سمت از فضا آفتاب‌گیر است و این شدت نور شما را اذیت می‌کند انتخاب پارتیشن اداری شیشه‌ای مات مناسب است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *