Management desk feature

میز مدیریتی یکی از عناصر مهم در مجموعه مبلمان و دکوراسیون اداری است


میز مدیریتی یکی از مبلمان اداری مهم و استراتژیک در دفتر کار شماست. قابل انکار نیست که یک میز مدیریتی خوب، ویژگی‌هایی دارد که می‌تواند به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در کسب‌وکار شما موثر باشد. در نتیجه هنگام انتخاب میز مدیریتی باید حساسیت‌های ویژه‌ای داشته باشید. در این نوشته وب‌سایت سامانه ساز فرابین می‌خواهیم سه ویژگی میز مدیریتی را با شما در میان بگذاریم. ویژگی‌هایی که موجب اهمیت این مبلمان اداری شده است.

ویژگی میز مدیریتی چیست؟

استراتژیک‌ترین نقطه دفتر کار شما

میز مدیریت استراتژیک‌ترین مبلمان اداری است؛ که در استراتژیک‌ترین نقطه دفتر کار شما قرار دارد. اتاق مدیریت محل تصمیم‌گیری‌های بزرگ، جلسات مهم، عقد قراردادهای سرنوشت‌ساز، مذاکرات چالش برانگیز و… است. در نتیجه باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد. ویژگی‌هایی که منجر به موفقیت شما و شرکت مطبوع شما در این چالش‌ها باشد.
شما به عنوان مدیر یک مجموعه، نیازمند این هستید که حس برتری و قدرت را به کارکنان خود منتقل کنید. در واقع اگر می‌خواهید مدیری کاریزماتیک و موثر باشید، و نقش یک رهبر را برای سازمان خود بازی کنید؛ باید بتوانید به خوبی از ابزارهای قدرت استفاده کنید.
به همین دلیل است که به‌طور معمول میز مدیریتی را در ابعاد بزرگ‌تر، از جنس بهتر، با ریزکاری‌های بیشتر و… می‌سازند. این کار باعث می‌شود که کارمندان در دفتر کار بیشتر مجدوب شما شوند؛ و قدرت کلمات و انتقال مفاهیم از سوی شما افزایش یابد. همین موضوع در زمینه ارتباطات تجاری با مشتریان نیز مطرح است. به زبان ساده، مهم‌ترین ویژگی میز مدیریتی ایجاد برتری و قدرت است. شرایطی که شما بتوانید در شرایط بهتری و از دست برتر در مذاکرات و جلسات مهم شرکت کنید.

ساعات کار زیاد و سلامتی شما

همه چیز ظاهر نیست. گاهی مدیران را باید پرکارترین افراد سازمان دانست. بسیاری از آنها بیش از ۸ ساعت معمول در محل کار می‌مانند؛ و تا پاسی از شب روی پروژه‌ها و ایده‌های موجود مشغول کار هستند. از این رو، دیگر ویژگی میز مدیریتی که بسیار مهم است؛ کیفیت، راحتی و ارگونومیک بودن است. دقت به این ویژگی از این جهت اهمیت دارد؛ که به طور معمول هنگام ساخت میزهای مدیریتی بیش از این موارد به طراحی ظاهری و جزئیات اینچنینی توجه می‌کنند. در حالی که اگر قرار است به عنوان مدیر مجموعه، ساعت‌ها پشت میز خود مشغول فعالیت باشید؛ بهتر است محصولی را تهیه کنید که از استانداردهای لازم در زمینه ارگونومی برخوردار باشد و کار با آن موجب خستگی و دردهای جسمی نشود.

همگامی با فضای کلی دکوراسیون اداری

اگر دو ویژگی بالا را در نظر گرفته‌اید؛ بهتر است حالا به سومین و آخرین ویژگی میز مدیریتی توجه کنید. پیش از این توضیح داده شد که میز مدیریتی باید از سایر میزهای اداری متفاوت باشد. اما توجه کنید که در عین وجود این تفاوت، میز مدیریتی باید بتواند از همگامی کافی با سایر مبلمان اداری برخوردار باشد. همگامی در سبک طراحی، رنگ و… کمک می‌کند که ساختار دکوراسیون اداری محل کار شما بهم نریزد؛ و از یکپارچگی بصری کافی نزد مخاطبان برخوردار باشد. این مسئله از دیدگاه زیبایی‌شناسانه بسیار مهم است؛ و عدم رعایت آن موجب آشفتگی در کلیت طراحی دکوراسیون اداری می‌شود.
همچنین این هماهنگی موجب ایجاد احساس همدلی، یکی بودن و یگانگی در میان کارمندان می‌شود. طبیعتا وجود چنین احساسی متعارض با ایجاد حس کاریزماتیک و قدرت در مدیران نیست. بلکه کمک می‌کند که دیدگاه بهتری به مدیران ایجاد شده و همکاری بیشتر و با کیفیت‌تری را از کارکنان انتظار داشته باشیم.
اگر امروز قصد دارید میز مدیریتی خود را انتخاب کنید؛ حتما به این سه ویژگی فکر کنید و بکوشید محصولی را انتخاب کنید که پاسخگوی نیازهای شما باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *