صندلی اداری

صندلی اداری


آیا احساس می کنید که در حین کار و یا زمانی که دفتر خود را ترک می کنید، بدن شما خسته و پر از درد است؟ برای تازه کاران، داشتن یک صندلی راحت در دفتر کاری خود، که دارای ویژگی های ارگونومیک است، می تواند در پایان روز احساس خوشایندی را منتقل کند.

صندلی های اداری دارای ضمانت یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار است که به علت دارا بودن ویژگی های ارگونومیک، راحت تر از سایر صندلی ها است. صندلی های متعددی برای انتخاب در بازار وجود دارد، بنابراین انتخاب نوع مناسب برای شما و دفتر کار شما ممکن است نیازمند صرف انرژی و زمان باشد. برای انتخاب صندلی اداری مناسب برای میز اداری محل کارتان، باید ملاحظات متعددی را مد نظر داشته باشید. علت این است که صندلی های مختلف دارای ویژگی ها، مواد و البته قیمت های متفاوت هستند.

حالا اجازه دهید یک قدم به جلو برداریم و شما را با نکاتی که باید در هنگام انتخاب صندلی های اداری برای دفترتان در نظر داشته باشید، آشنا کنیم.

نکاتی مهم که هنگام خرید صندلی های اداری باید در نظر بگیرید

تنظیم ارتفاع صندلی

قابلیت تنظیم یکی از ویژگی های اصلی است که صندلی های اداری را کارآمد می سازد. بسته به میز اداری کار شما، ارتفاع مطلوب برای صندلی نیز متفاوت است. بر این اساس، بسیار مهم است که صندلی ضمانتی شما دارای قابلیت تنظیم ارتفاع باشد. معمولا، ارتفاع صندلی ۱۶ تا ۲۱ اینچ برای اکثر افراد ایده آل است. در حال حاضر، صندلی های موجود دارای ویژگی های تنظیم پذیر هستند، اما میزان کارایی بستگی به سهولت تنظیم خواهد داشت.

صندلی اداری ایده آل شما باید به راحتی تنظیم شود. برای دستیابی به موقعیت ایده آل صندلی، شما باید ارتفاع صندلی را به گونه ای تنظیم کنید تا پای شما روی زمین قرار بگیرد و با زاویه ۹۰ درجه خم شود. همچنین بازوهایتان باید در تراز میز قرار داشته و در هنگام صاف کردن روی میز در زاویه ۹۰ درجه قرار بگیرد.

تنظیم عمق صندلی

برای صحیح نگه داشتن زانو و مفاصل شما، باید صندلی دارای عمق مناسب برای بدن شما باشد. یک راه خوب برای حصول اطمینان از این موضوع، این است که صندلی اداری شما دارای عمق قابل تنظیم باشد. هنگامی که در عقب صندلی نشسته اید، عمق صندلی ایده آل به گونه ای است که بین ۲ تا ۴ اینچ بین زانوی شما و لبه صندلی فاصله وجود داشته باشد. اگر چه تنظیم عمق صندلی به اندازه تنظیم ارتفاع معمول نیست، اما به سرعت در حال تبدیل شدن به یک ویژگی استاندارد برای صندلی اداری می باشد.

تنظیم ارتفاع پشت صندلی

این ویژگی بسیار مهم است، به خصوص اگر ساعتهای طولانی در دفتر کار خود هستید. شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که پشت صندلی شما یک فضای کوچک برای عقب رفتن در صندلی شما را دارا می باشد. صندلی با پشت قابل تنظیم همچنین برای افراد بلندقد مناسب است زیرا اجازه می دهد آنها به راحتی ارتفاع پایه خود را تنظیم کنند.

چرخش ۳۶۰ درجه

چرخش ۳۶۰ درجه یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوبی است که در هنگام خرید صندلی اداری باید مورد توجه قرار گیرد. در هنگام کار در دفتر، ممکن است لازم باشد که برای یک یا چند مورد به سراسر      میز اداری خود دسترسی داشته باشید. بدون این ویژگی، شما ممکن است مجبور به خم و راست شدن باشید که می تواند منجر به آسیب در درازمدت شود. بر این اساس، صندلی ایده آل اداری شما اگر دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه باشد، ایده آل خواهد بود.

پشتیبانی کمر قابل تنظیم

هنگامی که برای ساعت های طولانی در دفتر کار خود نشسته اید بدون اینکه از انحنای کمر شما پشتیبانی شود، ستون فقراتتان ممکن است تحت فشار قرار گیرد. بر این اساس، مهم است که شما یک صندلی با پشتیبانی کمر پیدا کنید. همچنین، باید اطمینان حاصل کنید که پشتیبانی کمر دارای ارتفاع و عمق قابل تنظیم است. این می تواند یکی از مهمترین ویژگی هایی باشد که شما باید در نظر داشته باشید به ویژه اگر از درد کمر و یا ستون فقرات رنج می برید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *