Purchasing Library Management Tips

با خرید کتابخانه مدیریتی بدون درب، امکان دسترسی سریع‌تر به وسایل و کتاب‌ها دارید


وجود کتابخانه برای هر شرکتی لازم است. تقریبا برای تمامی اتاق‌هایی که هنوز کار با زونکن‌های زیادی دارند و لازم است مدارک و کاغذهای زیادی را در طی روز مطالعه و بررسی کنند این کتابخانه‌ها لازم است.
اما کردنزا یا کتابخانه مدیریتی به کمدهایی گفته می‌شود که در ادامه میز مدیریتی قرار می‌گیرد و آن را کامل می‌کند. برای انتخاب کتابخانه مدیریتی باید به ظاهر آن هم توجه ویژه‌ای داشته باشید. برای انتخاب هر وسیله‌ای در دکوراسیون اداری خود باید علاوه بر جنبه کاربردی بودن آن، به زیبایی آن هم توجه کنید.
بهترین کار این است که وسایل مهم اتاق خود را یکجا سفارش دهید تا از لحاظ زیبایی رنگ و مدل همخوانی بیشتری در دکوراسیون اداری داشته باشد. پس در انتخاب طرح و رنگ این کتابخانه‌ها باید دقت زیادی بکنید تا فضایی لوکس برای اتاق خود ایجاد کنید. شما باید در این اتاق حال خوبی داشته باشید تا بازدهی لازم را در کار خود ارائه دهید. همچنین با وجود این کتابخانه‌ها از آسیب اوراق و وسایل خود جلوگیری می‌کنید. رطوبت یکی از موارد آسیب‌زا به کتاب‌ها و مدارک ماست. برای جلوگیری از این آسیب، کتاب‌ها و کاغذهای مهم خود را روزانه به صورت مرتب در این کتابخانه‌ها قرار می‌دهیم و نگرانی را از خود دور می‌کنیم.
اما برخی از افراد هدف دیگری برای خرید کتابخانه مدیریتی دارند. آن‌ها علاقمندند کردنزای خود را در پشت سر خود و جایی که جلوی دید مخاطبان است قرار دهند و در طبقات آن لوح‌های تقدیر شرکت و کسب و کار خود را در آن قرار دهند.

کتابخانه مدیریتی بدون درب یا درب دار

یکی از موضوعاتی که برای خرید کتابخانه مدیریتی باید در نظر بگیریم، این است که مدل درب دار آن را انتخاب کنیم یا بدون درب. باید بدانید کدام یک از این دور مورد برای فضای مورد نظر شما مناسب‌تر است. اما این دو مدل تفاوت‌هایی با هم دارند. با خرید کتابخانه مدیریتی بدون درب، امکان دسترسی سریع‌تر به وسایل و کتاب‌ها دارید. اما این موضوع هم بدانید که کتابخانه‌های بدون درب از لحاظ امنیت ضعیف‌تر هستند. بنابراین شما وسایل و کتاب‌های گران‌قیمت و نایاب را در این کتابخانه‌ها نمی‌توانید نگه داری کنید.
اما کتابخانه‌های درب دار نیز دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است. شما می‌توانید نمایش برخی از وسایل را محدود کنید. ممکن است بخواهید درب برخی از قسمت‌ها را به صورت شیشه‌ای سفارش دهید. به هرحال وجود شیشه با درب چوبی به تمیز ماندن وسایل شما و گرد و غبار نگرفتن آن کمک شایانی می‌کند. با این ویژگی شما می‌توانید برخی از درب‌ها را با قفل سفارش دهید.

ویژگی‌های مثبت کتابخانه مدیریتی

برای سفارش و خرید کتابخانه مدیریتی دست شما باز است. بر اساس نیاز خود می‌توانید طرح خود را ارائه دهید و با شرکت مورد نظر خود مشورت کنید. شما با این کتابخانه‌ها لوکس و مرتب بودن اتاق خود را بیشتر می‌کنید. برخی از این کتابخانه‌های مدیریتی طوری طراحی شده‌اند که شما بتوانید گاوصندوق خود را درون آن بگذارید. طرح خود را بر اساس سلیقه و استاندارد فضای کاری خود سفارش دهید تا علاوه بر زیبایی برای شما کاربردی هم باشد.
با داشتن کردنزا یا کتابخانه مدیریتی نگرانی بابت سازماندهی زونکن‌های خود ندارید. آن‌ها را به سادگی می‌چینید و شماره‌بندی می‌کنید. کتاب و یادداشت‌های خود را با ترتیب خاص مورد نظر خود جاسازی می‌کنید و نگرانی بابت مفقود شدن آن‌ها نخواهید داشت.
اما چرا می‌گوییم شما می‌توانید بر اساس نیاز و کاربرد خود سفارش دهید؟ گاهی در برخی مشاغل لازم است یک تلویزیون هم در اتاق مدیریتی برای جلسات وجود داشته باشد. شما برای جای تلویزیون هم می‌توانید به کتابخانه مدیریتی فکر کنید و یک بخش آن را برای قرارگیری آن در نظر بگیرید و با طراحان در میان بگذارید.
اما داشتن این وسیله یک ویژگی دیگری هم دارد. و آن هم این است که با داشتن کتابخانه مدیریتی فضای بزرگتری به چشم بیننده القا می‌کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *