Tips for managing the room

چیدمان اتاق مدیریت باید به گونه‌ای باشد که افراد جدید برای صحبت‌های مهم خود در آن محیط احساس راحتی کنند


چیدمان اتاق مدیریت باید به گونه‌ای باشد که افراد جدید برای صحبت‌های مهم خود در آن محیط احساس راحتی کنند. راحتی در اتاق مدیریت این نیست که مبلمان بزرگ و چرمی خریداری کنید و فقط به فکر پذیرایی از مهمانان خود باشید. آنان این حس را توسط رنگ وسایل و چیدمان کلی می‌گیرند.
اتاق‌های یک شرکت باید بر اساس جایگاه افرادی که قرار است آن‌جا کار کنند چیده شود. برای مثال شما برای گروه مارکتینگ خود نمی‌توانید یک بی روح داشته باشید. ذهن این افراد پر از ایده و خلاقیت است که باید به تبلیغات برند و فروش شما کمک کند. اما اتاق مدیریت باید خاص‌تر از همه اتاق‌ها باشد. زمانی که شرکای تجاری برای عقد قرارداد جدید به شرکت شما مراجعه می‌کنند معمولا آن‌ها را به اتاق مدیریت دعوت می‌کنید. میز مدیریتی شما احتمالا اولین وسیله‌ای است که نگاه دیگران به آن می‌افتد. اما لازم نیست گران‌ترین میز را برای اتاق خود انتخاب کنید.
اما در وهله اول فکر کنید اگر افرادی به تازگی قرار است به اتاق شما وارد شوند باید در نگاه اول چه حسی از چیدمان اتاق مدیریت بگیرد؟ حس قدرت یا اعتماد؛ کدام برای شما مهم است؟
بسیاری از افراد احساس می‌کنند برای چیدمان اتاق مدیریت باید فقط تعدادی رنگ‌های خاص استفاده کنید. چندان بیراهه هم نیست. برای مثال شما نمی‌توانید از رنگ‌های بسیار شاد و به اصطلاح فانتزی در این اتاق استفاده کنید. برای چیدمان اتاق مدیریت رنگ‌های سفید، کرم و قهوه‌ای که معمولا با رنگ چوب این کار صورت می‌گیرد، مناسب است.

با دکوراسیون شلوغ خداحافظی کنید

هر شخصی که به اتاق مدیریت وارد می‌شود باید متوجه نظم در این اتاق شود. زیاد بودن وسایل شما را در مرتب نگه داشتن آن دچار دردسر می‌کند. اما این نظم برای خود مدیر هم فواید دارد، باعث می‌شود برای تصمیم‌های بزرگ در شرکت تمرکز بیشتری داشته باشد.
وجود یک کتابخانه می‌تواند به نظم وسایل شما کمک کند. بسیاری از کتاب‌ها و پوشه‌های کاری خود را می‌توانید در آن جایگذاری کنید.
اما دکوراسیون شلوغ با دکوراسیون نامنظم متفاوت است. ممکن است دلتان بخواهد وسایل زیادی داشته باشید اما آن‌ها با ترتیب و نظم خاصی در کنار هم بچینید. برای مثال برخی از مدیران علاقه زیادی به میز و صندلی سلطنتی هستند. در کنار این وسایل ساعت‌های ایستاده هم چیده می‌شود. به همین ترتیب با خرید هر وسیله اتاق شما تبدیل به یک اتاق با دکوراسیون شلوغ می‌شود. اما بهتر است به چیدمان مبلمان دقت ویژه‌تری داشته باشید. مبلمان را طوری بچینید که زیاد بودن وسایل مزاحم دید مهمانان شما نشود.

از چه وسایلی برای چیدمان اتاق مدیریت استفاده کنیم

سبک مینیمال حوصله‌تان را سر نمی‌برد. شما از حداقل وسایل استفاده کاربردی انجام می‌دهید. برای انتخاب مبلمان اداری در این اتاق، مبلمانی را انتخاب کنید که طرح‌های شلوغ نداشته باشد، همچنین راحت باشد.
در یک گوشه از اتاق و ترجیحا کنار پنجره یک گلدان زیبا و بزرگ قرار دهید. گیاهان به اتاق شما روح می‌دهند. اما حواستان به آبیاری و نور آن باشد تا این زیبایی را از دست ندهید.
می‌توانید یک فرش متناسب با متراژ فضا در وسط اتاق پهن کنید. این کار حس گرمای خوبی در فضا به شما القا می‌کند.
نور اتاق را بسنجید، در صورت لزوم از آباژورها استفاده کنید. اما اگر بخواهید اتاق مدیریت شما جذاب‌تر شود، از نورپردازی‎های مدرن استفاده کنید.
لوازم ضروری را بر روی میز خود بچینید. رنگ و طرح این وسایل می‌تواند از رنگ و لوگوی سازمان شما الهام گرفته باشد. برای مثال سالنامه‌ای که قرار است بر روی میز خود قرار دهید را به صورت سفارشی با لوگوی سازمان خود درخواست ساخت دهید. این کار هم میز شما را زیبا و هم میز شما را تکمیل می‌کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *