مبلمان سلامت محور

مبلمان سلامت محور


مبلمان سلامت محور اشاره‌ای به ویژگی‌های مرتبط با سلامت این ابزارها، برای استفاده توسط انسان است. حتما تا به حال، شما به احتمال زیاد در مورد خطرات ناشی از نشستن بیش از حد طولانی و اثرات بالقوه آن بر سلامت کارمندان مطالبی شنیده‌اید. خبر خوشحال‌کننده این است که شما می‌توانید با انتخاب مبلمان سلامت محور و ارگونومیک این مشکلات را تا حدود زیادی رفع کنید. در این مطلب وب‌سایت شرکت سامانه ساز به بررسی ویژگی‌های مبلمان سلامت محور در طراحی‌های سال ۲۰۱۸ می پردازیم.

مبلمان سلامت محور

مبلمان سازگار با بدن انسان، به کارکنان شما اجازه می‌دهد هر زمان که می‌خواهند نشست و برخاست کنند. در این نوع زا طراحی مبلمان تنها با چند حرکت ساده، میزهای سازگار می‌توانند در زمان‌های مورد نیاز به بالا و پایین حرکت کنند. اگر شما می‌خواهید این قابلیت را به مبلمان فعلی خود اضافه کنید، محصولاتی وجود دارند که به راحتی می‌توانند بر روی میزهای کامپیوتر شما نصب شوند؛ و آن را در مواقع لازم به بالا و پایین حرکت دهند.

همچنین صندلی‌های ارگونومیک می‌توانند باعث جلوگیری از کمردرد و مشکلات ستون فقرات شوند. این صندلی‌ها در طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها در دسترس هستند. یعنی شما می‌توانید نیازهای فردی کارکنان خود را در عین حال که از طراحی‌های شیک استفاده می‌کنید؛ به طور همزمان تامین کنید. گزینه‌های مربوط به سلامت جسمانی مبلمان یا همان مبلمان سلامت محور، بیش از فقط یک گزینه معمولی هستند. این گزینه‌ها فرصتی را برای کارمندان شما که به سلامت خود توجه ویژه‌ای دارند، فراهم می‌کند؛ که به راحتی می‌توانند کنترل امور خود را بدست بگیرند.

قابلیت دیگر مبلمان اداری متناسب با سلامت جسمانی، بهبود دسترسی آنها است. دفاتر اداری موجود در سال ۲۰۱۸ دارای فضاهای وسیع و صندلی‌های قابل تنظیم و ابتکاری هستند؛ که اجازه می دهند کارکنان با چالش‌های فیزیکی به راحتی بتوانند جابجا شوند. به یک ویلچر فکر کنید که می‌خواهد وارد اداره شما شود؛ یا یک صندلی ثابت که می‌تواند سازگار با نیازهای دقیق هر یک از کارکنان باشد.

استفاده از گل و گیاه در مبلمان

مبلمان سلامت محور

روند دیگر طراحی که می‌تواند به سلامت شما کمک کند، تحت عنوان طراحی سبز شناخته می‌شود؛ و هر ساله راه‌های بیشتری برای انجام این کار به وجود می‌آید. شما می‌توانید با اضافه کردن گیاهان مختلف به دکوراسیون اداری خود، دفتر خود را سبز کنید. شما همچنین می‌توانید دفتر کار خود را با استفاده از مبلمان ساخته شده از مواد بازیافتی، سازگار با محیط زیست کنید.

مبلمان بازیافتی دقیقا چیست؟

این مبلمان نوعی مبلمان اداری است؛ که از مواد بازیافتی ساخته شده است. به عنوان مثال، کفپوش را می‌توان از بطری‌های پلاستیکی بازیافت شده ساخت یا پایه مانیتور می‌تواند از چوب بازیافت شده ساخته شود. نه تنها این نوع مبلمان سازگارتر با محیط زیست هستند؛ بلکه باعث ایجاد تمایل در شما برای رساندن جهان به جایگاهی بهتر خواهد شد.

اطلاعات بیشتر درباره مبلمان سلامت محور

اگر شما نمی دانید از کجا شروع کنید؛ از ما کمک بگیرید. تنوع بالای محصولات موجود در بازار، قطعا می‌تواند یکی از علل سردرگمی در انتخاب درست باشد. تحت هر شرایطی، متخصصین مبلمان اداری سمانه ساز، آماده کمک به شما در زمینه انتخاب درست یک مبلمان سلامت محور هستند. تیم طراحان ما به واسطه تجربه طولانی مدت در طراحی مبلمان دفاتر اداری، دانش و تجربه کافی برای کمک به شما در انتخاب مناسب مبلمان برای فضای اداری، ارائه می‌دهند.

ما همراه با شما به دنبال ارائه گزینه‌های جذاب و ارزان هستیم. در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مبلمان سازگار با بدن، همین امروز با ما تماس بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *