About your desktop

میز کار شما واقعیت‌هایی را از درون فکر شما بازتاب می‌دهند


جالب است بدانید میز کار شما واقعیت‌هایی را از درون فکر شما بازتاب می‌دهند. چیدمان و حتی وسایلی که روی میز کارتان گذاشته‌اید شخصیت شما را می‌تواند لو دهد! میز کاری که شما در طی روز حداقل ۸ ساعت پشت آن قرار می‌گیرید باید جایگاه آرامش‌بخشی برای شما باشد. جایی که با قرارگیری در پشت آن احساس راحتی کنید و برای پیشرفت حرفه و شغل خود انگیزه بگیرید.
ما در این مقـاله نمی‌خواهیم بگوییم شخصیت کلی افراد را از روی میز کارشان تشـخیص دهید. بـرای مثال با ورود به اتاقی اگـر متوجه به هم ریختگی یک میز کار شدید، فردی که پشت آن نشسته است را قضاوت نکنید که او همیشه نامنظم است. برای همه ما پیش آمده که برخی از روزها هوای حوصله‌مان ابری باشد و دل و دماغ رسیدگی به وسایلمان را نداشته باشیم. بنابراین نمی‌توانید به طور قطع کسی را با یک بار دیدن میز کارش ادعای شناخت از شخصیت او را داشته باشید. نکاتی که در این مقاله می‌گوییم به طور کلی ذکر می‌شود. پس با ما همراه شوید.
ممکن است بخواهید بر روی میز کاری خود یک قاب عکس از خانواده خود قرار دهید. با نگاه کردن افراد به میز کار شما متوجه ویژگی خانواده دوستی شما خواهند شد. آنان می‌دانند که اگر شما یک مسیر فکری درست را ادامه دهید به راحتی از آن دست بردار نخواهید بود. برخی از کارها را مقدس می‌دانید و تفاوتی ندارد که در کدام مرحله از زندگی قرار گرفته باشید.

وجود دنیایی از رنگ بر روی میز کار شما

رنگ‌ها در هر جایی که باشند روح شادابی به فضا می‌دهند. کنار هم قرار گرفتن رنگ‌های شاد بر روی وسایل میز کار شما، شادابی ذهن و روح شما را نشان می‌دهد. افرادی که وسایل رنگی رنگی بر روی میز خود نگهداری می‌کنند دارای ذهنی خلاق هستند.
اما این همه رنگ به اطرافیانتان می‌گوید که شما فرد برون گرایی هستید. شما خواهان برقراری ارتباط با دیگران هستید و از آن واهمه‌ای ندارید. همچنین می‌توانید در طول روز خیال‌پردازی کنید و آن را انرژی مثبتی در زندگی خود ببینید.
این دسته از افراد با تمامی رنگ‌ها زندگی می‌کنند. گاهی عاشق رنگ آبی می‌شوند و گاهی رنگ قرمز را پادشاه رنگ‌ها می‌دانند. اما چیزی که برایشان مهم است، این است که دنیای رنگی رنگی آنان باید با این رنگ‌ها نفس بکشد. کافی است یک میز ساده طوسی رنگ به آنان بدهید و پس از مدتی یک میز با رنگ‌های شاد و زنده ببینید.

میز کار افراد درونگرا

این افراد از شلوغی‌های فضا در گریزند. در مکان‌های آرام و خلوت راحت ترند. پس بعید نیست که از زیاد بودن وسایل هم فرار کنند. با مشاهده میز کار آنان به راحتی در چند لحظه می‌توانید تمامی وسایل لازم را ببینید. افراد درونگرا عادت ندارند بر روی میز کاری خود از وسایل تزئینی استفاده کنند. آن‌ها بیشتر طرفدار سبک مینیمالیسم در دکوراسیون داخلی هستند. سبکی که پر از سادگی و در عین حال زیبایی باشد. اگر شما هم طرفدار پروپا قرص این سبک هستید و دوست دارید میز کار شما به سادگی میزهای ادارات دولتی باشد شاید شما هم فردی درونگرا باشید.
بر روی میز کاری این افراد وسایل اضافی نخواهید دید. برای مثال قرار دادن قاب عکس، یک عروسک دکوری، ماگ‌های فانتزی را بیهوده می‌دانند و علاقه‌ای نسبت به داشتن آنان نشان نمی‌دهند. همچنین رنگ‌های زیادی را هم در وسایل این افراد نمی‌بینید. آنان همانطور که طرفدار دکوراسیون ساده هستند، از رنگ‌های معمولی و ساده هم بیشتر خوششان می‌آید. برای مثال ممکن است برای میز خود رنگ‌هایی مانند طوسی، قهوه‌ای، مشکی یا سفید را انتخاب کنند. به چنین افرادی بی ذوق یا بی‌سلیقه نگویید! هر فردی این حق را دارد که متفاوت بیندیشد و جهان زیباست با تمام تضادهایش.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *