انتخاب-مبلمان-اداری

انتخاب مبلمان اداری بخشی جدایی ناپذیر از ایجاد یک فضای کاری کاربردی است


به طور متوسط کارکنان ۵ روز در هفته و هر روز ۸ ساعت در محل کار خود ، مشغول کار می باشند . این مجموعا بیش از ۱۹۰۰ ساعت در هر سال می شود که آنها در محل کار خود صرف می کنند.
دکوراسیون اداری ایجاد شده در فضای کاری شما می تواند تاثیر مثبت یا منفی بر روی تیم شما داشته باشد.
بنابراین، مبلمان اداری که شما برای پر کردن فضای خود انتخاب می کنید ، بخشی جدایی ناپذیر از ایجاد یک فضای کاری کاربردی است که میتواند الهام بخش و باعث بهره وری بالای کاری کارکنان شود. فارغ از این که شما به دنبال بازسازی یک فضای کاری موجود هستید یا می خواهید یک فضای اداری را از ابتدا ایجاد کنید.در اینجا ۴ چیز را که باید در انتخاب مبلمان اداری مناسب برای تیم خود مورد توجه قرار دهید، آورده شده است:

۱٫ نوع استفاده از مبلمان اداری

کار دفتری و کاغذی

کارمندانی که کاغذ کاری های زیادی دارند، نیاز به دو چیز اصلی دارند:
یک سطح بزرگ میز و مکانی برای ذخیره سازی فایل. میزی را انتخاب کنید که فضای کافی برای دسته بندی صفحات گسترده، کتاب ها، فایل ها و سایر مواد دیگر که کارمندان شما به طور روزانه استفاده می کنند، داشته باشد. قفسه بندی میز و یا کابین های موجود در زیر میز اداری مکانی برای ذخیره سازی فایل را فراهم می کند که دسترسی به آن در هر زمان خاص را آسان می کند.

کار کامپیوتری

یک میز اداری که به طور خاص برای استفاده از کامپیوتر طراحی شده انتخاب کنید. برای اهداف ایمنی، به دنبال سوراخ سیم کشی ساخته شده و یا کانال هایی برای اتصالات الکتریکی باشید که کابل را از کاربر دور نگه می دارد. اگر از یک کامپیوتر استفاده می کنید، اطمینان حاصل کنید که میز کاری شما یک محفظه ای برای قرار دادن CPU را دارا می باشد.

کار دفتری و کامپیوتری

در مواردی که فرد نیاز به هر دو را داشته باشد، میز اداری به شکل L یا U بهترین گزینه خواهند بود. این مدل برای فضاهای اداری عالی هستند.

۲٫ راحتی مبلمان اداری

هنگامی که صحبت از راحتی در محیط کار به میان می آید، طرح های ارگونومی مبلمان اداری باید مورد توجه قرار گیرند. این می تواند به کاهش خطرات سلامتی مانند سندرم تونل کارپ کمک کند. درد پایین کمر، تنش عضلانی و خستگی در همه اعضای تیم شما.

صندلی های کار:

صندلی های شما در حال نشسته باید همیشه سازگار با منحنی های طبیعی کمرشما باشد. پشتی آنها نیز باید قابل تنظیم برای استفاده چند کاربر باشد. یک صندلی مناسب به طور کامل از پشت شما محافظت می کند و قابل تنظیم با هر حرکت شما می باشد.

میزها:

میز شما باید یک فضای وسیع در بالا و پایین خود داشته باشد. مطالعات ارگونومی نشان داده است که نشستن های طولانی مدت می توانند مشکلات عضلانی، و همچنین اختلالات در پاهای شما را به علت گردش خون ضعیف ایجاد کند. برای مقابله با این مشکل، استفاده از میزهای نشسته یا ایستاده به طور شناور در سایز یک انسان باید در نظر گرفته شوند. این حالت شناور به طور یکنواخت و بی وقفه بین حالت های نشسته و ایستاده تنظیم می شود.

۳٫ نام تجاری و انتخاب مبلمان اداری

به هنگام طراحی دکوراسیون اداری شما، مهم است که در مورد پیامی که می خواهید به تیم خود و همچنین رقبای خارجی منتقل کنید ، فکر کنید. بازتاب فرهنگ و ارزش های شرکت شما در فضای کاری می تواند باعث شود که تیم شما از محیط کاری خود راضی بوده و الهام بگیرد. ترکیب رنگ در پالت های رنگی را در نظر بگیرید. عناصر طراحی دکوراسیون جالب و یا فضاهایی که اعضای تیم می توانند هراز چند گاهی با یکدیگر تعامل داشته باشند. انعکاس هویت نام تجاری شما در فضای کاری خود، باعث یاداوری و ثبت برند شما در حافظه مشتریان و کارکنان شما می شود.

۴٫ کیفیت مبلمان اداری

انتخاب مبلمان اداری مناسب باید فراتر از زیبایی شناسی و راحتی بروند. انتخاب مواد با کیفیت بالا و تامین کننده معتبر، سرمایه گذاری شما را تضمین خواهد کرد و می تواند هزینه را برای تعمیرات و جایگزینی مبلمان صرفه جویی کنید.
در اینجا چیزهایی که باید دنبال کنید آورده شده است:
کشوها باید در حالت بارگذاری کامل، به طور کامل باز شوند و به راحتی بسته شوند. کشوهای چوبی با کیفیت بالا باید با ساختارهای مستحکم مونتاژ شوند، نه اینکه توسط چسب یا منگنه به یکدیگر متصل شوند.
لمینت یک گزینه عالی برای فضای کاری شما از هر دو منظر قیمت مناسب و دوام است. لمینیت های با کیفیت، از سطوح ضخیم و ساخته شده از ورقه های مقاوم در برابر فشار بالا ساخته می شوند.
گوشه ها و لبه های آنها باید تمیز و بدون هیچ نشانه ای از خوردگی یا جداشدگی قطعات باشند.
گروه سامانه ساز با سابقه طولانی و اثبات شده مفتخر است بهترین مشاوره برای طراحی دکوراسیون اداری و ارائه محصولات مبلمان اداری برای دفتر کار شما را ارائه دهد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *