Choose the best office chair

بهترین صندلی اداری صندلی است که کارمند روی آن احساس راحتی کند


پزشکان توصیه می‌کنند با هر یک ساعت نشستن در محل کار، بلند شوید و چند قدم راه بروید. اگر امکان چنین کاری را ندارید حداقل سرجای خود یکسری نرمش را انجام دهید تا بدنتان از حالت سستی در بیاید. شما اگر حتی بهترین مبلمان اداری هم در اختیار داشته باشید برای ۸ ساعت کار مداوم خلق نشده‌اید.
برای خرید هر وسیله در ابتدا باید نیاز خود را از خرید بدانید و کاملا آگاه باشید که کاربرد آن چه مسائلی است. چه ویژگی‌هایی باعث می‌شود که بهترین انتخاب از صندلی اداری داشته باشید. صندلی یار میز اداری شماست. و البته هر دوی این وسایل باید همراه خوبی برای شما در محل کار باشند. ۸ ساعت کار پی در پی ساده نیست. از استرس‌های دیگر کار که بگذریم کاری که از دستمان برمی‌آید این است که میز و صندلی اداری خود را در بهترین حالت تنظیم کنیم تا فشاری بر ستون فقرات، زانوها، دست‌ها و شانه‌هایمان وارد نشود. این فشارها بعد از چند سال آثار خود را به شکل آرتروز، دیسک کمر و … نشان می‌دهد که در برخی از موارد آسان درمان می‌شوند ولی در برخی مواقع ممکن است نیاز به عمل جراحی داشته باشد.
داشتن یک صندلی مناسب بهره‌وری شما را در کارهایتان زیاد می‌کند. باعث می‌شود دیرتر خسته شوید و به راحتی کارهای خود را پیش ببرید.

مشخصات و ویژگی‌های بهترین صندلی اداری

بعد از روشن کردن مرحله نیازسنجی خود، باید به صورت کلی مشخصات و ویژگی‌های یک صندلی را بسنجید تا ببینید می‌شود به آن بهترین صندلی اداری گفت یا خیر. اما برای یک خرید هوشمندانه باید به یک سری مسائل توجه کنیم تا با دقت کامل انتخاب خود را انجام دهیم.
یک صندلی خوب دارای جک تنظیم ارتفاع است که هر شخص با توجه به قد خود بتواند آن را تنظیم کند. بهترین حالت تنظیم ارتفاع صندلی برای هر شخص به این شکل است که پاها در زاویه ۹۰ درجه قرار بگیرد.
نکته دیگری که صندلی را به بهترین صندلی اداری تبدیل می‌کند وجود پشتی مناسب آن است. پشتی مناسب از ستون فقرات شما محافظت می‌کند. در صورتی که پشتی صندلی مناسب نباشد، می‌تواند باعث بروز دردهای عضلانی شود. همچنین کفی صندلی باید تا حد معقولی نرم باشد، نه بیشتر و نه کمتر. اما چگونه باید متوجه شد که پشتی یک صندلی استاندارد است؟ پشتی صندلی باید تا قسمت گردن شما بلند باشد. همچنین گودی قسمت گردن شما را با یک بالشتک مخصوص بپوشاند. پشتی صندلی باید گودی کمر شما را بپوشاند اما در صورتی که صندلی شما این استاندارد را نداشت، دست روی دست نگذارید. خودتان برای خرید یک بالش طبی مخصوص اقدام کنید.
یکی دیگر از نکات مناسب بودن صندلی داشتن دسته برای قرارگیری دست‌های شماست. این دسته‌ها باید قابلیت تنظیم را داشته باشند که هر شخصی بر اساس شرایط بدنی خود آن را تنظیم کند.

بهترین صندلی اداری، صندلی اداری ارگونومیک است

صندلی اداری چرخ‌دار یکی از مولفه‌های خوب بودن را دارد. چرا که شما در زمان نیاز می‌توانید آن را به راحتی جابجا کنید. نزدیک میزتان قرار دهید و یا حتی برای شرکت در جلسات داخلی تیم آن را جابجا کنید. همچنین این چرخ‌ها به شما کمک می‌کنند که در هنگام بلند شدن و نشستن احساس راحتی کنید.
اما بهترین صندلی اداری صندلی است که کارمند روی آن احساس راحتی کند. همین که قابلیت تنظیم داشته باشد یعنی با خستگی جسمانی می‌تواند تنظیمات صندلی را تغییر دهد.
صندلی‌های ارگونومیک در هنگام ساخت از استانداردهایی بهره‌مند می‌شوند که مراقب سلامتی جسمانی شما باشند. این علم سال‌هاست که در حال پیشرفت است. آسیب‌هایی که انسان در طول سال‌های کاری خود می‌بیند جبران ناپذیر است. اما سازندگان صندلی و میز اداری خیلی وقت است به این فکر افتاده‌اند که شما از این آسیب‌ها نجات دهند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *