Royal desk

میز مدیریتی سلطنتی یا کلاسیک برای همه مشاغل مناسب نیست


با وارد شدن به فضاهای اداری، نقطه توجه شما میز و صندلی اداری است. اگر به اتاق مدیریت وارد شوید این توجه بیشتر هم می‌شود. دکوراسیون کلاسیک با این که همه پسند است اما برای همه مشاغل مناسب نیستند. این سبک دکوراسیون بسیار فاخر است. به طور مثال این سبک دکور را برای شرکت‌های استارت آپی نمی‌توانید انتخاب کنید. فضاهای این شرکت‌ها از دکوراسیون‌های مینیمال اما شاد استقبال می‌کنند. به همین دلیل می‌گوییم میز مدیریتی سلطنتی یا کلاسیک برای همه مشاغل مناسب نیست.
برای ساخت میز مدیریتی سلطنتی وقت بیشتری صرف می‌شود و محصولی که در نهایت خواهید دید یک میز مدیریتی ساده نیست. ذوق و هنر را در هر قسمت این میز می‌شود نگاه کرد. در این مرحله ارزش پولی که پرداخت کرده‌اید را متوجه می‌شوید.
اتاق‌های مدیریت یکی از حساس‌ترین اتاق‌های یک شرکت است. تصمیمات مهم در این اتاق گرفته می‌شود پس بهتر است به طراحی دکوراسیون آن دقت کنید.
میز سلطنتی که طرح مدرن و کلاسیکی دارد مسلما گران‌تر از میزهای دیگر است. جنس چوب عالی، منبت کاری، طراحی باشکوه همگی نیاز به تخصص و سلیقه افرادی دارد که طراحی این میزها وقت و انرژی گذاشته‌اند. مدیر بودن شغل و سمتی مهم است. بنابراین برای اتاق مدیریتی خود مستلزم انتخاب وسایلی هستید که در خور این جایگاه باشد.

برای انتخاب میز مدیریتی سلطنتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

میز مدیریتی سلطنتی از چوب مرغوب ساخته می‌شود. جنس این نوع میز اداری معمولا از چوب درختان ماهون، گردو یا کاج است که باعث می‌شود قیمت آن گران‌تر شود. البته برای مناسب کردن قیمت این میز سلطنتی از چوب ام دی اف هم استفاده می‌کنند، اما زیبایی و دوام آن تا قسمتی کم می‌شود.
قبل از آن که به قیمت میز مدیریتی توجه کنید ابتدا کارایی آن را بسنجید. فضای اتاق مدیریتی خود را در ذهنتان با این میز تصور کنید و ببینید آیا خرید مناسبی دارید یا نه؟ دکوراسیون اتاق شما با میز مدیریتی جدید قابلیت ست شدن دارد؟ همچنین محل قرارگیری این میز بسیار مهم است. برای مثال بهترین پیشنهاد، قسمت بالای اتاق و روبروی در است. اما باید طوری قرار بگیرد که وقتی پشت میز نشسته‌اید دید شما به سمت در ورودی باشد. با این کار امنیت کار و شان مدیریتی خود را هم حفظ می‌کنید.
برای انتخاب میز مدیریتی باید حتی به رنگ آن هم دقت کنید. بعید است که با اختصاص دادن هزینه برای انتخاب میز مدیریتی صنعتی علاقه به طراحی دکوراسیون تو هماهنگی آن را دکور اتاقتان را در نظر نگیرید.
یکی از معیارهای مهم و اساسی انتخاب میز مدیریتی سلطنتی، وجود کشو برای سازماندهی اسناد و وسایل است. شما بر اساس نیاز خود می‌توانید میز خود را سفارشی کنید. طرح مورد نظر خود را به سازنده ارائه و توضیح دهید. همچنین اگر نیاز به یک فضای بزرگتر از کشو دارید، سازنده می‌تواند یک کمد با تناسب سایز میز برای شما بسازد. اکثر مواقع کشو یا کمدهای میز مدیریتی دارای قفل است. اگر این مولفه برای شما خیلی مهم است، حتما به فروشنده اعلام کنید.

سبک کلاسیک در میز مدیریتی

هر سبکی مناسب استایل و شخصیت خاصی است. حسی که با نشستن پشت این میز می‌گیرید حس مقتدرانه‌ای برای اداره کردن تصمیمات و امور شرکتتان است. سبک دکوراسیون اداری می‌تواند بر خلق و خوی ما تاثیر بگذارد. مسلما روی مبلمان اداری کلاسیک نمی‌شود لم داد و راحت نشست. برعکس این قضیه هم در نظر بگیرید.
میز مدیریتی سلطنتی یکی از مدل‌های میز کلاسیک است که شکوه و زیبایی‌اش را به رخ بیننده می‌کشد. این میز برای مدیران شرکت مناسب است. این سبک کلاسیک مناسب افرادی است که همه روزه ترجیح می‌دهند به جای پوشیدن کفش اسپرت و شلوار جین، کت و شلوار اداری بپوشند. آدم‌های شسته رفته‌ای هستند که محیط کار را فضایی رسمی و کاملا اداری می‌دانند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *