مبلمان اداری غیر سنتی

مبلمان اداری غیر سنتی


مبلمان اداری غیر سنتی طراحی نرمال فضاهای اداری در سال ۲۰۱۸ هستند. در این طراحی دیگر کارکنان شما از همکاران خود جدا نمی‌شوند. در واقع دفاتر امروز “انسان محور” هستند و کارکنان را به گفتگو و همکاری سازنده تشویق می‌کنند. در این مطلب وب‌سایت سامانه ساز فرابین، به بررسی ویژگی‌های ویژگی‌های مبلمان اداری غیر سنتی در سال ۲۰۱۸ می‌پردازیم.

مبلمان اداری غیر سنتی در سال ۲۰۱۸

اگر می‌خواهید امسال با روندهای طراحی همراه شوید؛ به این فکر کنید که یک مبل راحتی در وسط دفتر یا اتاق هیئت مدیره خود قرار دهید؛ و از عناصر متحرکی استفاده کنید که به کارکنان اجازه می دهند تا همه چیز را به گونه‌ای که نشان‌دهنده خلاقیت آنها باشد، تنظیم کنند. حتی کابینت‌های ذخیره‌سازی امروزه، چرخ‌دار شده‌اند؛ که جابجایی آنها را آسان می‌کند.

البته این نوع طراحی که به آن “دفتر باز” نیز می‌گویند؛ برای هر شرکتی ایده آل نیست. اگر شما به دنبال یک دفتر خصوصی هستید؛ و کارکنان شما ترجیح می دهند در یک فضای کاری شخصی فعالیت کنند؛ گزینه‌های متعددی نیز وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد. یک نمونه از ان موارد، پارتیشن‌های مات هستند. پارتیشن‌ اداری مات اجازه می‌دهند نور طبیعی بدون اینکه حریم خصوصی شما را به خطر بیندازد، وارد فضای کاری شما شود.

اگر شما یک دفتر دارید که در آن برخی از افراد مایل به همکاری با یکدیگر هستند؛ و دیگران ترجیح می‌دهند به طور مستقل کار کنند؛ می‌توانید هر دو نوع فضای کاری را همزمان داشته باشید. یک طرف از دفتر شما را می‌توان به فضای همکاری اختصاص داد. در حالی که سایر فضاها به کارکنانی که ترجیح می‌دهند به تنهایی کار کنند، اختصاص داده شده است.

در آنجا همه چیز درست است

نوآوری بخش اعظمی از روند طراحی در سال ۲۰۱۸ است. مثلا حذف نیاز به جستجوی ایستگاه‌هایی برای شارژ موبایل با کار کردن پریزهای توکار در بخش‌های مختلف فضای کار شما یکی از این مثال‌ها است. با ارائه راهکارهای غیرمعمول ذخیره‌سازی، به کارکنان کمک کنید تا هماهنگی و همکاری را به دور از شلختگی و آشفتگی دفتر خود تجربه کنند. همچنین فناوری در سال‌های جاری با فضاهای اداری درآمیخته شده است. مثلا به جای استفاده از کفپوش‌های معمول و خسته کننده، گزینه‌های مدرن به لطف ابزارهای افزوده شده، به تجربه‌ای فراگیر تبدیل شده‌اند.

انقلابی نسبت به گذشته

طراحی‌های مربوط به دهه ۷۰ میلادی ممکن است از بین رفته باشد؛ اما آثاری از آن همچنان پابرجا است. نسخه‌های یکپارچه‌سازی با سیستم عامل را می‌توان در کاتالوگ‌های طراحی ۲۰۱۸ همراه با دکوراسیون‌های عتیقه و سبک‌های مختلف مبلمان اداری مشاهده کرد. محصولات جدید و مقرون به صرفه برای این دفاتر در دهه‌های گذشته با روکش‌های براق، الگوهای هندسی و شکل‌های جالب در رایج‌ترین طراحی‌های سال جاری مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

آیا روکش‌های فیبری که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفتند را به یاد دارید؟ آنها امروزه نیز برای مبلمان اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند. همراه با آنها از بافت‌های پارچه‌ای نیز استفاده می‌شود. از انواع مخملی و بافت دار تا گزینه‌های راه راه و صاف، دفتر اداری و یا فضای انتظار شما می‌تواند با استفاده از پرطرفدارترین روندهای طراحی مورد توجه قرار بگیرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *