Features a nice office desk

با توجه به نیاز و محیط و نوع کسب و کارتان میز اداری را خریداری کنید


میز اداری خوب را چگونه باید تعریف کنیم؟ مشخصه و ویژگی‌های خوب بودن آن چه مواردی است؟ در این مقاله سامانه ساز چند ویژگی تشخیص میز اداری خوب و مناسب را برای شما توضیح می‌دهیم.
برای دکوراسیون اداری یک شرکت باید دقت کنید که با قیمت مناسب بهترین انتخاب را داشته باشید. به همین خاطر باید با فضا آشنا شوید و خریدی هوشمندانه داشته باشید. چرا که انتخاب ابعاد میز اداری بستگی به نوع فعالیت شما و فضای مورد نظر دارد. یک موضوع مهم که در انتخاب شما تاثیر می‌گذارد نحوه قرارگیری میزها در اتاق‌های مختلف است.
مبلمان اداری مهم‌ترین وسایل فضای کاری است؛ چرا که همه روزه در طول روز با آن سروکار دارید. پس علاوه بر زیبایی باید راحتی و ارگونومی آن هم در نظر گرفته شود. همچنین برای نظافت میزهای اداری خوب دچار دردسر نمی‌شوید. جنس رویی آن مقاوم در برابر آب است و در اثر گرما دچار برجستگی نمی‌شوند. البته این را هم بگویم شما هر وسیله‌ای را که می‌خرید باید با نحوه نگهداری آن هم آشنا باشید. این طبیعی است که سهل انگاری در نگهداری وسایل باعث آسیب به آن‌ها می‌شود اما جنس مورد نظر هم باید مرغوب باشد.
عوامل مختلفی بر روی قیمت میز اداری تاثیرگذار است. اما قاعدتا گران‌ترین میز، بهترین مدل برای شما نیست. باید برای خرید میز اداری به محیط و دکوراسیون، نوع کسب و کارتان  توجه کنید.

ارگونومی میز اداری خوب

ارگونومی، علم ساخت وسایل کاربردی است که به سلامت فیزیکی و جسمی توجه دارد. پس داشتن یک میز اداری خوب نیازمند این موضوع است که ارگونومی هم در طراحی آن انجام شده باشد.
ارگونومی مبلمان اداری باهم در نظر گرفته می‌شود. صندلی اداری ارگونومی قابلیت تنظیم شدن ارتفاع مورد نظر را دارند اما میزهای اداری این امکان را ندارند. پس از همان ابتدا باید بهترین مورد را برای خرید بررسی کنید.
میزهای اداری باید فضای کافی برای قرارگیری وسایل ضروری و سیستم کامپیوتر را داشته باشند.
ارتفاع پایه میز باید استاندارد باشد.
قرار گرفتن پاها زیر میز باید حس راحتی به ما دهد.
اگر عرض میز از حد معمول کمتر باشد، در جایگذاری وسایل دچار مشکل می‌شوید و فضای کافی برای آن‌ها ندارید. این مسئله ممکن است در فاصله دید شما به مانیتور نیز تاثیر داشته باشد. کم بودن عرض میز و نبود فضای کافی برای قرارگیری مانیتور، منجر به نزدیک شدن شما به میز می‌شود و چشم شما آسیب می‌بیند.

نکات کلیدی انتخاب میز اداری

جنس میز اداری با توجه به نوع کاری شما انتخاب می‌شود. وسایلی که قرار است بر روی میز قرار بگیرند را در نظر بگیرید. وزن وسایل بسیار مهم است. اگر کاربرد آن برای شما بسیار معمولی باشد نیازی نیست هزینه زیادی کنید. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که اگر بهترین جنس را انتخاب کنید، از عمر طولانی میز خیالتان راحت می‌شود. ابتدا متراژ فضا را درنظر بگیرید. نحوه قرارگیری میزها را مشخص کنید. اگر قرار است میزها وسط دفتر کار قرار بگیرد، برای فضای قرارگیری کابل و سیم سیستم‌های کامپیوتری هم فکری بکنید. سیم‌ها را می‌توانید درون داکت کابل روی زمین محکم کنید. اما اگر لازم باشد میزها دور تا دور فضا قرار بگیرند داکت کابل‌ها کنار دیوار نصب می‌شوند و سر راه نیستند.
ارگونومی بودن در میز اداری خوب مهم است. اما میز اداری ارگونومی مناسب با دکوراسیون انتخاب کامل‌تری است. توجه به رنگ باقی وسایل شما را برای انتخاب رنگ راهنمایی می‌کند. هارمونی رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی فضای اداری، محیط را برای کارکنان جذاب‌تر می‌کند. برای تعیین رنگ از رنگ لوگوی سازمانی خود هم می‌توانید کمک بگیرید. در غیر این صورت رنگ سفید یا رنگ چوب بهترین گزینه است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *