Tips for buying a nice office desk

خرید میز اداری باید آگاهانه و هوشمندانه انجام گیرد


امروزه میزهای اداری تنوع زیادی دارد. شما برای انتخاب دستتان باز است. می‌توانید رنگ آن را با رنگ لوگوی سازمانی خود هماهنگ کنید. و یا حتی بدون توجه به رنگ سازمانی، از رنگ‌های دیگر بهره ببرید و با وسایل دیگری ست کنید. جدا از رنگ‌ها، طرح‌های متنوع میزهای اداری کار را برای انتخاب کمی سخت کرده است. اما اگر با یکی از کارشناسان خبره شرکت سامانه ساز فرابین مشورت کنید، راهنمایی‌های لازم را برای خرید میز اداری به دست می‌آورید.
با ورود به هر شرکت و فضای اداری در نگاه اول به دکوراسیون داخلی آن توجه می‌کنید. میز و صندلی اداری، پارتیشن اداری ، رنگ وسایل، نحوه چیدمان وسایل در کنار هم و … از جمله مواردی است که در نگاه اول در یک محیط جدید ممکن است جذب آن شویم.
یکی دیگر از نکاتی که برای خرید لازم است به آن دقت کنید، منطقه جغرافیایی است. در هر منطقه با توجه به شرایط آب و هوایی بهتر است خرید خود را انجام دهید. برای مثال اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که هوای آن گرم، اما دارای رطوبت بالایی است باید میز اداری را خریداری کنید که با چوب راش ساخته شده باشد. زیرا این چوب در برابر گرما و رطوبت و همچنین حشرات مقاوم است. پس بهتر است در قبال هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، خریدی مطمئن و به صرفه برای خود داشته باشید. همچنین اگر می‌خواهید میزهای شکیل‌تری داشته باشید، باید میزهایی با چوب گردو سفارش دهید که قابلیت تراشکاری بر روی آن وجود دارد.

متناسب با شغل خود انتخاب کنید

برای انتخاب میز اداری باید به شغل و حرفه خود دقت کنید. علاوه بر آن باید به فضا و تعداد افرادی که قرار است دور آن بنشینند را بدانید. این موضوع را به فروشنده میز اداری هم بگویید. احتمالا تجربه آنان به دلیل تعدد خریدشان بیشتر است.
اما چرا می‌گوییم متناسب با شغل خود یک انتخاب مناسب داشته باشید. برای مثال گاهی لازم است فضای اداری خود را شادتر و سر زنده‌ترکنید. به همین دلیل برای انتخاب و خرید میز اداری کمی دلتان را به دریا می‌زنید و از رنگ‌ها و طرح‌های امروزی‌تر و خارج از عادات انتخاب می‌کنید.
البته نحوه قرارگیری مبلمان اداری و میزها هم موضوع مهمی است که قبل از خرید هم باید آن را بررسی کنید. برای این منظور بسته به تعداد کارکنان برای هر اتاق، می‌توانید میزهای اداری گروهی خریداری کنید. با این میزها، تعامل بین کارکنان بیشتر می‌شود. اما برای مشاغل خاصی که سکوت لازمه کار است، باید در انتخاب میز دقت بیشتری داشته باشید. به این صورت که میزهای تکی برای هر فردی در نظر بگیرید و فاصله‌ای هم برای قرارگیری آن در محاسبات خود جای دهید.

برای خرید میز اداری کیفیت را فدای زیبایی نکنید

بسیاری از اوقات برایمان پیش آمده که وسیله‌ای را تنها برای ظاهر زیبای آن خریده باشیم. اما به چه قیمتی؟ گاهی تغییر در دکوراسیون اداری چنان ما را در خرج و هزینه می‌اندازد که امکان چنین ریسکی را به ما نمی‌دهد. بنابراین بهتر است برای انتخاب و خرید میز اداری همیشه سنجیده قدم برداریم تا از کرده خود پشیمان نشویم. انتخاب بدون آگاهی نتیجه‌ای جز دلزدگی نخواهد داشت.
پایه‌های میز اداری یکی دیگر از مهم‌ترین آیتم‌های آن‌ها هستند. برای پایه‌های میز دقت ویژه‌ای داشته باشید. چون علاوه بر تحمل وزن خود میز باید وزن وسایل شما و همچنین گاهی وزن دستان شما را هم داشته باشد. در صورتی که از ظاهر زیبای یک میز اداری شگفت زده شدید، لازم است استقامت آن را هم در نظر بگیرید.
جدا از پایه میز، برای خرید میز اداری باید به جنس چوب روی میز هم دقت کنید. یادتان باشد وسایل شما قرار است بر روی این میز قرار بگیرد. پس لازم است ضد خش بودن آن را یک گزینه ویژه در نظر بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *