Office furniture suitable for technology companies

مبلمان اداری مناسب برای هر کسب‌وکاری دارای ویژگی‌های خاصی است


مبلمان اداری مناسب برای هر کسب‌وکاری دارای ویژگی‌های متفاوتی خواهد بود. اگرچه در ظاهر بسیاری از موارد مشابه هم هستند؛ اما اگر قبل از انتخاب مبلمان اداری به موضوع فعالیت کسب‌وکار خود بنگرید؛ می‌توانید مبلمان اداری مناسب‌تری را برای فعالیت‌های خود انتخاب کنید. این روزها کسب‌وکارهای مرتبط با تکنولوژی توسعه بسیاری پیدا کرده‌اند. این کسب و کارها دارای ویژگی‌هایی هستند؛ که نیازهای آنها را از سایر سازمان‌ها متفاوت می‌کند. در این مقاله وب‌سایت سامانه ساز فرابین، به بررسی مبلمان اداری مناسب کسب‌وکارهای تکنولوژی محور پرداخته‌ایم.

بررسی مبلمان اداری مناسب کسب‌وکارهای تکنولوژی محور

ارگونومی

همه می‌دانیم که کسب‌وکارهای تکنولوژی محور، معمولا بر اساس کار با رایانه شکل می‌گیرند. در واقع کار با رایانه‌های رومیزی و… اصلی‌ترین و زمان‌برترین فعالیت افراد شاغل در این حوزه است. تصور ساعت‌ها کار و تمرکز در حالی که به مانیتور خیره شده‌اید؛ ممکن است بسیار خسته‌کننده باشد. همچنین این مسئله می‌تواند از نظر جسمی نیز مضراتی برای کارکنان داشته باشد. همه این موارد باعث می‌شود تا هنگام انتخاب مبلمان اداری مناسب برای این نوع کسب‌وکار، توجه به ارگونومی محصولات، به‌خصوص صندلی و میز اداری ، بسیار مهم باشد. منظور از مبلمان ارگونومیک مبلمانی است که در هماهنگی کامل با بدن انسان ساخته شده است؛ و کار روی آنها، بدن شما را کمتر تحت فشار قرار داده و با احساس خستگی کمتری به فعالیت می‌پردازید. وجود یک صندلی اداری با کیفیت، مهمترین چیزی است که یک نیروی فنی در دفاتر کار تکنولوژی محور به آن نیاز دارد.

کاربردها

شرکت‌های تکنولوژی محور، به دلیل استفاده از تجهیزات رایانه‌ای گوناگون، معمولا مملو از سیم کشی و نقاط ارتباطی گوناگون است. استفاده از تجهیزات بی‌سیم، داکت‌های هدایت سیم کشی و موارد مشابه، می‌تواند دسترس‌پذیری به تجهیزات مختلف را بهبود داده و موجب افزایش کارایی کارکنان شود.
همچنین میزهای اداری مناسب این کسب‌وکارها، نیازمند تجهیزات جانبی دیگری است که در افزایش کارایی آنها موثر است. مواردی مثل پریزهای متنوع برق، کابل کشی اینترانت و اینترنت و… در زیر میز، از جمله مواردی است که هنگام انتخاب میز اداری کسب‌وکارهای تکنولوژی محور باید مورد توجه قرار گیرد.

ارتباطات

کارکنان کسب‌وکارهای تکنولوژی محور معمولا افراد جوان، پرانرژی و فعال هستند. همچنین ذات این کسب‌وکارها نیازمند ارتباطات و هماهنگی‌های گسترده بین اعضای تیم‌های مختلف است. در واقع کار گروهی در این فعالیت‌ها بسیار ضروری و مورد توجه است. در نتیجه باید از مبلمان اداری مناسب برای بهبود ارتباطات افراد استفاده کنید. به عنوان مثال طراحی دکوراسیون اداری به شکل باز یکی از مطرح‌ترین ایده‌ها در این زمینه است. این طراحی اجازه می‌دهد تا همه افراد مرتبط با هم روی میز کار گروهی و در یک فضای مشترک مشغول به کار شوند. اگرچه این روش نقاط ضعف خاصی مانند کاهش تمرکز و… نیز دارد؛ اما در نهایت تجربه ثابت کرده است این شکل از طراحی دکوراسیون اداری برای کسب‌وکارهای مرتبط با تکنولوژی بسیار مفیدتر از طراحی‌های کلاسیک است.

جزئیات

تکنولوژی رهاورد دنیای مدرن است؛ و مدرنیته در طراحی دکوراسیون، بر اساس طراحی مینیمال پایه‌گذاری شده است. به همین دلیل است که دفاتر کسب‌وکارهای مدرن معمولا از طراحی مینیمال برخوردار هستند. در این طراحی همه چیز بر اساس ضرورت شکل می‌گیرد. بنابراین فضایی خلوت و با تعداد عناصر کم را شاهد هستیم؛ که هر عنصری بنا بر دلیلی موجه در فضا حضور یافته است.
جزئیاتی مانند طراحی‌های روی دیوار، دیوایدرها، تابلوها، نورپردازی و… از جمله مواردی است که باید آنها را در حداقلی‌ترین حالت و بر مبنای نیازهای کسب‌وکار خود شکل دهید.
در نهایت فراموش نکنید که مبلمان اداری مناسب با شرکت‌های مرتبط با تکنولوژی باید در هماهنگی کامل با سایر عناصر هویت بصری کسب و کار شما، از جمله وب‌سایت، اقلام تبلیغاتی، رنگ سازمانی و… باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *