دکوراسیون-اداری-مدرن

در دکوراسیون اداری کارکنان باید بتوانند به راحتی با یکدیگر تعامل داشته باشند


طراحی دکوراسیون اداری مدرن

درون یک آژانس بازاریابی خلاق، ساعتهای زیادی از وقت کارکنان به بحث در مورد ایده های خلاقانه، ایجاد مفاهیم یا دیدار با مشتریان جدید و یا آینده نگر صرف می شود. بنابراین نه تنها آنها نیاز به یک دکوراسیون اداری دارند که مشتریان فعلی و بالقوه را تحت تأثیر قرار دهند بلکه آنها نیاز به یک فضای اداری دارند که کارکنان بتوانند به راحتی با یکدیگر تعامل داشته باشند که مخصوصا برای صنعت بازاریابی مهم است و خلاقیت کلید موفقیت می باشد!
برخی از چالش هایی که یک شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در طول فرایند طراحی دکوراسیون اداری در یک آژانس بازاریابی خلاق با آن روبرو می شود این است که ماهیت پویا و انعطاف پذیر کار با چنین آژانس خلاقی را به منظور ارتقاء خلاقیت و استفاده از آن در طراحی دکوراسیون داخلی اداری خود، جذب کند.

دیوارها
به جای رنگ کردن دیوارهای داخلی دفتر خود، چرا آن را به عنوان یک بوم نقاشی برای بیان شخصیت شرکت خود در نظر نمی گیرید؟ طراحی های ساده می تواند به شدت از دیوارها برای ایجاد طرحی خلاق استفاده کنند، زیرا آنها بر فضای حاکم بر کل اتاق تاثیر می گذارند.دیوارهای جدید را می توان در طراحی دکوراسیون اداری دفتر اجرا کرد و این دیوارها می تواند  از پارتیشن اداری چوبی، شیشه ای مات، فیبرهای چوبی گرفته تا واحدهای فلزی قابل حمل، با فضاهای ذخیره سازی داخلی ساخته شوند. برای دیوارهای موجود، رنگ یک گزینه واضح است و در طیف وسیعی از رنگ ها، سایه ها، پوشش ها و بافت ها موجود است. طرح ها با ویژگی های مختلف و روکش های فوق العاده می تواند توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند.

کاشی کاری، کاغذ دیواری، دکمه های دیواری، ورقه های فلزی و پارتیشن اداری چوبی، دیگر گزینه های جالب برای افزودن نشاط به دیوارهای اداری هستند. الوارهایی که از جنگل ها تهیه شده اند می توانند در پوشش های کف استفاده شوند. پلاستیک های بازیافت شده قوی هستند و در تمام انواع مبلمان اداری و اتصالات آنها می توانند کارآمد باشند. علاوه بر این، طراحی دکوراسیون اداری دفتر و یا کارگاه های اداری شما می تواند با استفاده از رنگ آلی غیر فرار برای دیوارها و سقف ها تکمیل شود.

گزینه های غیر معمول

استفاده از مواد غیر معمول می تواند به طراحی دکوراسیون اداری شما یک پیچیدگی جالب اضافه کند. به جای استفاده از چوب های نرم معمولی، سطوح پلاستیکی یا فلزی، در طراحی دکوراسیون اداری دفتر خود از مواد با جاذبه های لمسی، مانند پارچه، استفاده کنید تا دفتر خود را به عنوان یک مکان منحصر به فرد معرفی کنید. بعضی از دفاتر شناخته شده وجود دارند که از چنین مواد غیر متعارفی از قبیل مقوا برای مبلمان و پارتیشن بندی استفاده کرده اند. استفاده از مواد غیرمتعارف مانند کارتن و مقوا می تواند یک رویکرد هوشمندانه برای صرفه جویی در هزینه های طراحی دکوراسیون مجدد یک دفتر باشد.

در حالی که شما می توانید تمام مبلمان اداری را برای یک بازسازی بسیار سریع تعویض کنید، این گزینه می تواند گران ترین گزینه باشد. حتی ممکن است برای ایجاد حس طرح های جدید در دفتر کار خود، نیازی به خرید مبلمان اداری جدید نداشته باشید. مگر اینکه مبلمان شما عمر خود را کرده باشد و نیاز مبرم به تعویض و جایگزینی داشته باشد، شما در اینصورت همچنین می توانید آن را تعمیر و ترمیم کنید.

مرمت و بازسازی مبلمان اداری یکی از تکنیک هایی است که نه تنها ظاهری جدید ایجاد می کند، بلکه همچنین منابع گران قیمت سیاره را حفظ می کند. اگر میخواهید بعضی از ساختار مبلمان اداری را حفظ کنید در حالی که یک تصویر کاملا جدید و یا یک فضای کاری که بیشتر از یک تابع باشد، ایجاد کنید، آنها را بازسازی و ترمیم کنید.

مبلمان و تجهیزات

زمان لازم برای تحقیق در مورد همه راه حل های موجود در مورد مبلمان اداری و تجهیزات آن، صرف کنید. امروزه بسیاری از نوآوری های متفاوت مانند مبلمانی با ظاهر غیر استاندارد، ارتفاع های کوتاه سقف برای صرفه جویی و مدیریت فضا در مورد کارگاه های اداری ، دفاتر کار و طراحی مبلمان اداری وجود دارد که در واقع ارزش فوق العاده ای را اضافه می کند.

عناصر طبیعی

کارایی تمام عناصر طبیعی در دسترس را در نظر بگیرید. به عنوان مثال منابع مستقیم نور را به عنوان یکی از ارزشمندترین دارایی های طراحی دکوراسیون یک دفتر بزرگ مورد توجه قرار دهید. از لحاظ علمی اثبات شده است که میزان نور طبیعی در یک دفتر تأثیر مستقیمی بر بهره وری و آسایش کارکنان دارد. راه مناسب برای تضمین استفاده از نور طبیعی موثر وابسته به برنامه ریزی و مدیریت فضای باز و طراحی صحیح آن در کنار پیکربندی دکوراسیون اداری است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *