خرید مبلمان اداری

با اتخاذ برخی از ایده های طراحی دکوراسیون اداری ساده می توانید یک محیط حرفه ای برای کارکنان و مشتریان خود ایجاد کنید.


در مقاله قبل در مورد انتخاب و خرید مبلمان اداری نکاتی گفته شد که بتوانید با هزینه مناسب انتخاب مناسبی برای مبلمان اداری دفتر کار خود داشته باشید.

در ادامه مطالبی را برای شما گردآوری کرده ایم که می توانید با مطالعه آن در انتخاب بهترین و مناسبترین گزینه مبلمان و میز اداری متناسب با فضای اداری دفتر خودکمک بگیرید.

طراحی دکوراسیون داخلی

یک فضای اداری برنامه ریزی شده باید در طراحی دکوراسیون داخلی خود جذابیت هایی داشته باشد. با اتخاذ برخی از ایده های طراحی دکوراسیون اداری ساده می توانید یک محیط حرفه ای برای کارکنان و مشتریان خود ایجاد کنید. تابلو اعلانات را با طرح های رنگی که با فضای داخلی دفتر شما مطابقت دارند، رنگ آمیزی کنید.

میزهای چوبی را روکش کرده و دوباره رنگ آمیزی کنید. شما همچنین می توانید از لکه های رنگی برای اضافه کردن جلوه ای سفارشی به چوب بکار رفته در میز و مبلمان خود استفاده کنید. برای ایجاد یک جلوه سفارشی به میزهای خود، لبه های آن را رنگ کنید. میزهای ساده خود را با استفاده از لکه هایی طراحی کنید تا جلوه ای از چوب را به صورت ساده تداعی کنند.

طرح های رنگی را در طراحی دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنید که حساس به جنسیت هستند. همچنین باید با رنگ مبلمان همخوانی داشته باشند. عکسهای آرام و یا پوسترهای انگیزشی درون منطقه کاری خود قرار دهید، زیرا آنها بر روی خلق و خوی کارکنان تاثیر زیادی دارند. از نور سفید ملایم در فضای کاری استفاده کنید و هرگز از لامپ های فلورسنت بهره نبرید چرا که در اثر استفاده بلند مدت باعث ایجاد سردرد و حواس پرتی می شوند. بهترین استفاده را از نور طبیعی نیز داشته باشید، زیرا در افزایش بهره وری موثر است.

تنظیم فضای کاری

تنظیم مناسب فضای کاری می تواند به میزان قابل توجهی بهره وری کارکنان در سازمان شما را بهبود بخشد. دفتر و مبلمان اداری باید به نحوی سازماندهی شود تا اعضایی که وظایف مشابه دارند، نزدیک یکدیگر قرار گیرند. به عنوان مثال، برای اعضای تیم فروش شما بسیار مهم است که نزدیک یکدیگر کار کنند و فضای کاری مشترک داشته باشند.

ترکیب کردن چنین تیمی با تیم های دیگر مانند تیم مالی یا هر تیم دیگری اثر منفی خواهد داشت. یکی دیگر از راه های عالی تنظیم فضای کاری شما این است که سرپرست گروه ها، پروژه ها و تیم ها را در فضایی که آن تیم کار می کند، قرار دهید. این امر روحیه تیمی را افزایش داده و به میزان قابل توجهی پاسخگو بودن و بهره وری کارمندان را بهبود می بخشد. این همچنین آرایش سنتی سلسله مراتبی را حذف خواهد کرد.

هنگام طراحی دکوراسیون اداری فضای دفتر خود نیازهای کارکنان خود را در نظر بگیرید و اعضای تیم خود را که نیاز به همکاری دارند شناسایی کنید. این کار به تنظیم حوزه کاری هر بخش کمک می کند.

خرید مبلمان اداری

شما می توانید پول زیادی را صرفه جویی کنید اگر در هنگام خرید مبلمان اداری بتوانید استراتژی های مناسب را اعمال کنید. از تبلیغات فروش ارسال شده توسط فروشگاه های عرضه محلی مخصوصا در طول سال زمانی که معاملات بزرگ انجام می شود، استفاده کنید. شما همچنین باید به صورت عمده خرید کنید زیرا برخی از تولید کنندگان هنگام دریافت سفارشات عمده، تخفیف های بسیار خوبی ارائه می دهند.

همچنین باید قبل از خرید تحقیق کنید. از مشتریان قبلی در مورد تجربه خرید آنها بپرسید. خرید آنلاین یکی از بهترین راه های صرفه جویی در هزینه مبلمان اداری است. شما می توانید گزینه ها و انتخاب های نامحدودی به هنگام خرید آنلاین از تولیدکننده مناسب دریافت کنید. با این وجود، برای دریافت بهترین گزینه، قبل از خرید، بررسی های معتبر و تأیید شده از نظرات مشتریان را مطالعه کنید.

شما همچنین باید به هزینه های حمل و نقل توجه کرده و از زمان لازم برای دریافت مبلمان آگاه باشید. با استفاده از برخی نکات و استراتژی های ساده می توانید بهترین طراحی دکوراسیون اداری را در دفتر خود انجام دهید. طراحی دفتر شما زمانی برایتان گران تمام خواهد شد که دانش خود را به بهترین نحو از آنچه که می توانید هزینه کنید، به روز رسانی نکنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *