Modern working table

میز کارمندی مدرن علاوه بر ارگونومیک در نحوه ساخت، ظاهر شیک‌تری هم دارند


میز کارمندی انواع مختلفی دارد. هر کارفرمایی با توجه به نیازهای شرکت میزهایی را خریداری می‌کند که با مناسب‌ترین قیمت بهترین انتخاب را انجام داده باشد. میزها فضاهای کاری مستقلی هستند که هر کارمند به بخشی از آن نیاز دارد. این که میز اداری را چگونه انتخاب کنید بر عهده خودتان است. اما شرکت‌هایی مانند سامانه ساز فرابین در حوزه طراحی دکوراسیون تجربه کافی را برای راهنمایی به شما در این امور را دارند.
برای خرید میز اداری خوب توجه به نوع چیدمان میزهای کارمندی نکته‌ای مهم است. برای مثال برای شرکت‌هایی که فضای کاری محدودیتی نسبت به تعداد پرسنل دارند، انتخاب میز کارمندی مدرن چندان زیبا به نظر نمی‌رسد. برای گفتن این موضوع یک دلیل واضح وجود دارد. زمانی که تعدادی میز کارمندی به سبک مدرن را با فاصله کم در کنار هم قرار می‌دهید فضای مناسبی ایجاد نمی‌کنید. سبک دکوراسیون مدرن برای فضاهایی که محدودیت فضا ندارند مناسب‌تر است. این میزها باید با فاصله‌ای مناسب از هم قرار بگیرند و حریم خصوصی هر کارمندی به خوبی حفظ شود.
البته مدرن بودن در هر دوره‌ای از تاریخ به یک شکل بوده است اما آن چیزی که در ذهن ما ثبت شده، فضای مدرن یعنی فضاهای کلاسیکی که زیاد حس راحتی در آن معنی ندارد و ترکیبی از شکوه و جلال است. سبک مدرن برای هر فضایی سبکی است که متناسب با تاریخ آن زمان باشد. در واقع طبق مد روز تعریف شده باشد و روح زنده‌ای از دکوراسیون در آن جاری باشد.

مشخصات میز کارمندی مدرن

اول باید بدانیم که به چه میزی می‌گویند میز کارمندی مدرن. همان‌طور که می‌دانید عوامل زیادی بر روی مدرن بودن یک میز می‌تواند تاثیر بگذارد. جنس چوب استفاده شده، سبک طراحی، حتی رنگ چوب و تزیین آن در طراحی میز کارمندی می‌تواند فضای کاری مدرن را هم ایجاد کند.
امروزه میزهای کارمندی مزین شده‌ای در بازار وجود دارند که از لحاظ ظاهر بسیار شیک و چشم‌نواز هستند. برای مثال ممکن است در کناره‌های میز تراشکاری‌های زیبایی انجام شده باشد. در واقع میز کارمندی مدرن علاوه بر ارگونومیک در نحوه ساخت، ظاهر شیک‌تری هم دارند.
برخی از میزهای کارمندی مدرن بر اساس نوع کاربردی آن، دارای کشو و کمدهایی هستند که گاها بعضی از آن‌ها امکان قفل شدن نیز دارند. با این کار امنیت پرونده‌ها و اسناد کاری نیز حفظ می‌شود و احتمال گم شدن آن‌ها بسیار کم می‌شود. برای هر کارمندی داشتن چنین میزی حس قدرت به او می‌دهد و سعی می‌کند بهترین بازدهی در کار را داشته باشد.
میزهای کارمندی مدرن باید در عین زیبایی، مقاوم باشند. مرغوب بودن جنس آن نکته مهمی است که برای انتخاب آن باید در نظر بگیرید. همچنین این نوع محصولات مبلمان اداری باید علاوه بر جنس مناسب، وزن قابل قبولی هم داشته باشند. باید در نظر داشته باشید که امکان جابجایی میزها در شرکت‌ها زیاد است. حتی اگر به دلیل نظافت باشد نباید شما را به دردسر بیندازد.

آیا میز کارمندی مدرن برای دفتر کار ما ضروری است؟

اگر ظاهر دفتر کاری شما برای‌تان به شدت حساس است و کارمندان شما همه روزه با ارباب رجوع سروکار دارند میز کار مدرن برای شما انتخاب مناسبی است. این میزها به دلیل طراحی ساخت، طبیعی است که قیمت بیشتری هم داشته باشند. بنابراین در صورتی که انتخاب این میزها برای شما ضروری نیست، می‌توانید از میزهای ساده‌تری استفاده کنید اما نکته قابل توجه این است که در نهایت میز مورد نظر شما از استانداردهای معمول برخوردار باشد. احترام گذاشتن به کارمند خود را با وسایل و امکاناتی که در اختیارش می‌گذارید ثابت کنید. مطمئن باشید نتیجه این کار بهبود روند کاری شرکت شماست.
همچنین اگر فضای کاری شرکت شما شباهتی سبک دکوراسیون مدرن ندارد، با یک انتخاب نادرست هماهنگی آن را بر هم نزنید. میز کارمندی مدرن در کنار مبلمان راحتی با رنگ‌های شاد ترکیب جالبی را ایجاد نمی‌کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *