Choosing the right conference desk

انتخاب میز کنفرانس مناسب با دکوراسیون شرکت نیازمند آگاهی از روانشناسی رنگ‌هاست


اتاق کنفرانس، فضای مهم تصمیم‌گیری‌های کاری شماست. شاید در شرکت‌های فروشگاهی قلب شرکت به حساب آید. چرا که حداکثر معاملات خود را در پشت میز کنفرانس خود انجام می‌‌دهید و این معاملات می‌تواند سرنوشت برند شرکت شما را بسازد. با اختصاص دادن یکی از اتاق‌های شرکت خود به عنوان اتاق کنفرانس، این فرصت را به برند خود می‌دهید که جلسات مهم اداری را درون شرکت برگزار کنید و این موضوع از لحاظ پررنگ شدن نام تجاری شما تاثیر زیادی خواهد داشت.
همچنین در اتاق کنفرانس به کارمندان خود این امکان را می‌دهید که دور هم بنشینند و جلسات کاری خود را با بهترین نتیجه پیش ببرند. چرا که با صحبت کردن خلاقیت تیم بیشتر از پیش می‌شود؛ راه حل‌های جدید بیان می‌شود و قدرت همفکری بین اعضای تیم به طرز شگفت آوری رشد می‌کند.
انتخاب یک صندلی و میز کنفرانس مناسب با دکوراسیون شرکت نیازمند آگاهی از روانشناسی رنگ‌هاست. کسانی که سال‌ها در این حرفه تجربه کافی به دست آورده‌اند با تحلیل‎‌های صحیح شما را در این امر راهنمایی می‌کنند.
اما فقط داشتن این فضا و خریداری صندلی و میز کنفرانس چاره کار نیست؛ شما باید با توجه به نیاز سازمان یک انتخاب مناسب داشته باشید. انتخاب میز و صندلی کنفرانس هم نیازمند توجه به چند نکته است. در این مقاله سعی داریم شما را با چند نکته جهت خرید و انتخاب درست آشنا کنیم.

انتخاب سایز میز کنفرانس

اولین قدم برای خرید وسایل یک محیط، ابتدا باید متراژ آن را درنظر بگیرید. اندازه میز نباید با اندازه فضای اتاق کنفرانس نزدیک باشد. در واقع برای پشت میز، فضای قرارگیری صندلی‌ها هم به یاد داشته باشید. همچنین برای رفت و آمد از پشت صندلی‌ها هم فکری بکنید. با تمام این نکات میز با سایز مناسبی سفارش دهید.
نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است به تعداد افرادی که در جلسات شما حضور دارند توجه کنید و با توجه به تعداد آن‌ها میز و صندلی سفارش دهید. می‌توانید صندلی‌های ظریف‌تر برای تعداد بیشتر سفارش دهید تا مناسب اندازه فضا هم باشند. پس باید بین اندازه متراژ اتاق، تعداد صندلی‌ها و سایز میز یک تناسب خوب برقرار باشد.

راحتی صندلی و میز کنفرانس در جلسات کاری

نامناسب بودن ارتفاع میز، بی‌کیفیت بودن صندلی‌های آن از جمله مسائلی است که می‌تواند افراد داخل جلسه را خسته کند. آن‌ها را یاد ساعت مچی‌شان بیندازد که چندین بار منتظر اتمام جلسه باشند. نتیجه این موضوع، تمرکز نداشتن روی موضوع قابل بحث و بی نتیجه ماندن نتیجه کنفرانس است. به این موضوع فکر کنید که کارمندان قبل از جلسه ممکن است ساعت‌ها بر روی صندلی اداری خود نشسته باشند و حالا از صندلی‌های خسته کننده آن هم داخل جلسه و کنفرانس استقبال نمی‌کنند.
همانطور که ارگونومی بودن مبلمان اداری مهم است، ارگونومی میز و صندلی کنفرانس هم از اهمیت فراوانی برخوردار است. اگر تنها به این اصل توجه نداشته باشید در واقع برای تشکیل اتاق کنفرانس دچار زحمت و هزینه شده‌اید. اگر انتخاب شما حساب شده باشد، در جلسات طولانی کاری نگران خستگی جسمی مخاطبان خود نیستید. بد نیست در جلسات خود از مهمانان پذیرایی هم داشته باشید. میزهای کنفرانسی هستند که برای قرارگیری ظروف پذیرایی طراحی شده‌اند.
استفاده از صندلی‌های تنظیم شونده یک قدم مثبت دیگر برای طراحی اتاق کنفرانس شماست. این صندلی ها با داشتن قابلیت تنظیم شدن، این امکان را به افراد شرکت کننده در جلسه می‌دهد که بر اساس قد خود، ارتفاع صندلی را تنظیم کنند تا احساس بهتری در طول جلسه کنفرانس داشته باشند. پس لازم است روی این موضوع هم‌فکری داشته باشید.
برای بهترین انتخاب صندلی و میز کنفرانس مناسب با حرفه و بودجه شما با کارشناسان شرکت سامانه ساز فرابین مشورت کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *