Pick up the reception desk

انتخاب میز پذیرایی برای فضاهای اداری با منازل تفاوت‌هایی دارد


انتخاب میز اداری را به گونه‌ای انجام دهید که برای جابجایی آن دچار مشکل نشوید. اگر فضای کاری شما محدود است، شاید نیاز پیدا کنید که در طول روز مبلمان اداری و میز پذیرایی جلوی آن‌ها را جابجا کنید. پس لازم است به وزن این میز و مبلمان دقت کنید که به راحتی جابجا شوند. همچنین در فضاهای کوچک، قرار دادن میزهای بزرگ کار اشتباهی است، جابحایی افراد را هم دچار مشکل می‌کند و حس خوبی به آن‌ها نمی‌دهد.
انتخاب میز پذیرایی متناسب با نوع کاربرد شما در فضای کاری شما نیازمند توجه ویژه‌ای است. این انتخاب باید بر اساس بودجه، جنس، نوع کاربرد، فضای در نظر گرفته شده از لحاظ متراژ، هماهنگی با دکوراسیون و… انجام شود. اگر برای انتخاب این وسایل دچار سردرگمی شده‌اید نگران نباشید. کارشناسان گروه سامانه ساز فرابین با سال‌ها تجربه در این امر شما را برای بهترین انتخاب راهنمایی می‌کنند.
میزهای پذیرایی که به آن‌ها میزهای جلو مبلی و عسلی هم گفته می‌شود انواع مختلفی دارند. این میزها در طرح‌های کلاسیک، سنتی، فانتزی و … تولید می‌شوند و شما باید با وجود طرح‌های متنوع بر اساس نیاز خود یکی از آنان را انتخاب کنید که بهترین بازدهی برای فضای اداری شما را دارا باشد.

انتخاب میز پذیرایی برای اتاق انتظار

زمانی که برای اولین بار برای مصاحبه و یا جلسه‌ای وارد شرکتی می‌شوید، شما را به فضایی برای چند دقیقه انتظار دعوت می‌کنند. مبلمان اداری و میز پذیرایی این فضا لحظاتی همراه شما هستند. شاید لازم باشد در این چند دقیقه مطالبی را یادداشت کنید. برای مثال اگر برای مصاحبه به این شرکت سر زده باشید، کارشناس منابع انسانی با برگه اطلاعات شخصی به استقبال شما می‌آید و از شما درخواست می‌کند تا این برگه را پر کنید. میز پذیرایی که روبروی شما قرار دارد باید ارتفاع مناسب را جهت راحتی شما در نوشتن داشته باشد. اگر ارتفاع این میز بسیار کوتاه باشد شما مجبور می‌شوید که بیشتر خم شوید و برای شرکت در جلسه مصاحبه دچار خستگی شوید.
همچنین نیروی مستخدم شرکت ممکن است با یک لیوان چای از شما پذیرایی کند. پس انتخاب میز پذیرایی باید به گونه‌ای باشد که شما احساس راحتی کنید. هم مناسب قرارگیری لیوان چای شما باشد و هم برای پر کردن برگه دچار سختی نشوید.
ممکن است افرادی به عنوان شریک تجاری به شرکت شما وارد شود. علاوه بر پذیرایی می‌توانید جایگاهی را برای قرار دادن مجلات و کتاب‌های جذاب در نظر بگیرید تا زمانی که فرد منتظر شماست سرگرم خواندن شود.

جنس و نوع میز پذیرایی برای محل کار

توصیه می‌کنیم همیشه مرغوب‌ترین جنس را برای مبلمان اداری و میز پذیرایی در نظر بگیرید. اما این موضوع با بودجه شما رابطه مستقیم دارد. همچنین برای انتخاب میز پذیرایی باید به نوع دکور خود نیز توجه کنید. این وسایل از مهم‌ترین وسایل دکوراسیون اداری است. با ورود به این فضاها اولین کالاهایی که به چشم می‌آید مبلمان اداری است. حتی برای انتخاب رنگ مناسب نیز با تحقیق وارد عمل شوید. شما باید برای این انتخاب، تمامی دکوراسیون فضای مورد نظر خود را تجسم کنید و سپس مناسب‌ترین طرح و رنگ را انتخاب کنید.
میز پذیرایی برای فضاهای اداری ممکن است در طول روز چندین بار استفاده شود. پس باید میزی را انتخاب کنید که نحوه نگهداری آن راحت باشد. کثیفی و آلودگی را به راحتی جذب نکند و نشان ندهد. برای مثال اگر اقدام به خرید میز پذیرایی با رنگ سفید کنید، درست است که زیبایی چشمگیری برای فضای شما ایجاد می‌کند اما باید یک نیرو را برای تمیز نگه داشتن آن همیشه در نظر بگیرید.
برخی از میزهای پذیرایی دارای سطح شیشه‌ای هستند. جنس شیشه و مرغوب بودن آن نیز به اندازه جنس چوب مورد اهمیت است. همچنین محل نصب شیشه بر روی میز باید قابل اطمینان باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *