Choosing a good conference desk

برای انتخاب میز کنفرانس بسیاری از شرایط و ویژگی‌های این میز را باید بسنجید


برای شرکت‌هایی که به پیشرفت شغلی فکر می‎کنند، ایجاد اتاق یا فضایی که مناسب اتاق ایده و گذاشتن کنفرانس باشد کار مهمی است. همان‌طور که از نامش پیداست در دکوراسیون اداری اتاق کنفرانس نیازمند میز کنفرانسی است که از میز اداری معمولی سایز بزرگ‌تری دارد و تعداد بیشتری صندلی را در دور خود جای می‌دهد. محل قرارگیری این میز باید جایی باشد که فضایی را برای به اشتراک گذاری ایده و افکار کارمندان ایجاد کند. برای انتخاب میز کنفرانس عجول نباشید. بسیاری از شرایط و ویژگی‌های این میز را باید بسنجید.
البته همیشه به این شکل نیست که میز کنفرانس با سایز بزرگ طراحی شود که تعداد زیادی صندلی هم اطراف آن قرار گرفته باشد. برای خرید این میز دستتان باز است. در هر سایزی که لازم داشته باشید می‌توانید درخواست ساخت میز بدهید.
بسیاری از میزهای کنفرانس این امکان را می‌دهند که برای پذیرایی از افراد شرکت کننده در کنفرانس جای مخصوصی را روی این میز داشته باشید. این موضوع باعث می‌شود طراحی میز کنفرانس با پذیرایی کمی متفاوت تر باشد.
اگر در جلسات کنفرانس شما همیشه یک نفر سخنگو و صاحب نظر است می‌توانید از میزهای مربعی یا مستطیل شکل استفاده کنید. اما اگر همفکری در بین کارمندان شما موج می‌زند و چنین فضایی در شرکت شما ایجاد شده که نیاز باشد همه افراد نظریه‌های خود را اعلام کنند، لطفا این فرصت را برای آنان نسوزانید؛ با انتخاب میز کنفرانس دایره‌ای شکل آن‌ها را به مشارکت در این امر تشویق کنید. اصلا میزگرد یعنی میزی پر از ایده، بیان نکته‌هایی که از ذهن می‌گذرد و می‌تواند جرقه‌ای برای پیشرفت سازمان شما باشد.

استانداردهای میز کنفرانس را بشناسیم

برخی از میزهای کنفرانس جوری طراحی شده‌اند که قسمتی از آن را شیشه تشکیل می‌دهد. در درجه اول باید از مقاومت شیشه احساس رضایت کنید. جنس این شیشه باید مرغوب و با کیفیت باشد. برای اطمینان از خرید خود حتما مراکز مطمئنی را برای خرید میز و مبلمان اداری انتخاب کنید. البته این نکته را هم درنظر بگیرید که اگر جلسات زیادی در طول روز در شرکت شما برگزار می‌شود انتخاب میز کنفرانس شیشه‌ای چندان مناسب شما نیست، چون که در پایان هر جلسه باید فکری برای نظافت آن داشته باشید. حتی اگر پذیرایی در کار نباشد اما جای انگشتان افراد روی شیشه باقی می‌ماند.
برای میزهای کنفرانس اشکال عجیب و غریب درخواست ندهید. استفاده از نرمال‌ها تمرکز شما را حفظ خواهد کرد. حتما دلتان نمی‌خواهد که در جلسات مهم کاری حواس کارمندان و شرکای شما به طرح میز پرت شود؟

انتخاب میز کنفرانس بر اساس نیاز

این که شرایط کلی را بسنجید کار بسیار هوشمندانه‌ای است. برای مثال وقتی میزهای اداری برخی کارمندان دچار آسیب‌دیدگی شده، تمامی هزینه خود را بر روی میز کنفرانس نگذارید. لازم نیست انتخاب ویژه‌ای داشته باشید. شما فقط باید با توجه به بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. اما این که بهترین انتخاب شما بر اساس چه گزینه‌هایی است را باید بررسی کنید.
از ویژگی یک میز اداری خوب این است که اگر برگزاری جلسات طولانی مدت در شرکت شما زیاد باشد باید فکری برای پذیرایی هم بکنید. خستگی برای مخاطبان باعث می‌شود به صحبت‌های باقی جلسه توجهی نداشته باشند، در اینجور مواقع یه فنجون چای یا قهوه روحیه جدیدی به آنان می‌دهد. همین امر دلیل خوبی برای انتخاب میز کنفرانسی است که طراحی آن به شما این امکان را می‌دهد.
همچنین اگر تعداد افرادی که در جلسه حضور دارند اکثر مشخص و محدود است نیازی نیست بزرگترین میز کنفرانس را انتخاب کنید و خودتان را در خرج بیندازید. با این کار فضای زیادی از دفتر کار خود هم اشغال نمی‌کنید. درست است که این موضوع می‌تواند برای برند شما چشمگیر باشد اما برای انتخاب آن حد تعادلی را نیز حفظ کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *