دفتر کار خانگی

دفتر کار خانگی


داشتن یک دفتر کار خانگی خوب و راحت، مهمترین نکته برای توانایی انجام کار مفید در محیط خانه است. در مطالب قبلی نکات زیادی درباره موارد مختلفی که باید در طراحی دفتر کار خانگی رعایت شود؛ ارائه شد. در این مطلب وب‌سایت سامانه ساز نیز، به ذکر چند نکته دیگر درباره محل ذخیره سازی فایل‌ها و…، نورپردازی، استفاده از دیوارها و… می پردازیم.

محل ذخیره‌سازی در دفتر کار خانگی

از آنجا که شما اغلب از میز کامپیوتر و صندلی خود استفاده می‌کنید؛ احتمالا شما نیاز به فضایی برای ذخیره کردن پرونده های مهم و موارد مشابه دیگر دارید.

علاوه بر نوع انتخاب میز، فضای اتاق نیز یک عامل تعیین‌کننده در انتخاب تجهیزات ذخیره‌سازی مناسب است. البته طبیعتا شما فضای کافی برای یک کابینت ۴ یا ۵ طبقه برای ذخیره‌سازی فایل‌های خود ندارید؛ مگر اینکه یک دفتر اداری بزرگ داشته باشید. پس برای حداکثر بهره‌وری از فضا، انواعی از کابینت‌های ذخیره سازی را استفاده کنید، که به راحتی می‌توانند در زیر میز شما قرار بگیرند. این انتخاب به شما اجازه می‌دهد از فضاهایی استفاده کنید که در غیر این صورت دست نخورده باقی می‌ماندند.

هنگام انتخاب تجهیزات ذخیره‌سازی اداری، همچنین باید امنیت فایل‌ها را در نیز نظر بگیرید. اگر شما اطلاعات محرمانه یا حساسی را ذخیره میکنید؛ باید از کمدی برای ذخیره سازی استفاده کنید، که دارای قفل بوده و ایمن باشد. شما همچنین باید به امنیت فیزیکی فایل‌های خود در صورت وقوع یک فاجعه طبیعی فکر کنید. کابینت‌هایی وجود دارند که ضد آتش و حرارت بوده و برای محافظت از اسناد شما طراحی شده‌اند.

دفتر کار خانگی

سایر ملاحظات ارزشمند

در حالی که مبلمان اداری یکی از مهمترین تجهیزاتی هستند که در دفتر کار خانگی خود نیاز دارید؛ ملاحظات دیگری نیز وجود دارند تا اطمینان حاصل شود که دفتر کار خانگی شما به بهترین شکل طراحی شده است.

نورپردازی

نورپردازی برای کارهای کامپیوتری و کاغذی بسیار مهم است. نورپردازی نامناسب می‌تواند باعث ایجاد انواع مشکلات مربوط به چشم شود؛ و فشار زیادی به آن وارد می‌کند. مهم نیست که آیا شما در روز یا شب کار می کنید؛ و مراقبت از چشم شما با نورپردازی مناسب آغاز می‌شود. برای دفتر کار خانگی شما بهتر است از نور طبیعی استفاده کنید. اگر دفتر کار خانگی شما در زیرزمین یا اتاق‌های با پنجره‌های کوچک قرار دارد؛ می‌توانید با یک چراغ رومیزی، یک چراغ پایه‌ای یا روشنایی سقفی در بالای سر خود فضای آن را روشن کنید.

استفاده از دیوارها و دیوارهای کاذب

برای حداکثر بهره‌وری از فضای اداری خود باید دیوارهای کاذب را در مکان مناسب قرار دهید. قفسه‌ها را در جایی قرار دهید که می‌توانید کتاب‌ها و پوشه‌های خود را سازماندهی کنید. شما می‌توانید از قفسه‌ها و کابینت‌های بلند برای ذخیره‌سازی فایل‌ها در فضاهای عمودی موجود استفاده کنید. البته فراموش نکنید که دیوارهای در دسترس را نیز شخصی‌سازی کنید. یک آینه یا ساعت بزرگ یا یک صفحه برای چسباندن یادداشت‌ها و یادآوری‌ها در نظر بگیرید؛ تا دفتر اداری خود در خانه را به یک فضای کاربردی تبدیل کنید. دفتر کار خانگی شما باید کاربردی باشد. اما در کنار این مسئله باید جایی باشد که از گذراندن وقت خود در آن لذت می‌برید. با شخصی‌سازی فضای آن و استفاده از عکس‌ها و آثار هنری جذاب در کنار نقاشی‌های رنگارنگ، مکانی پرانرژی و متمرکز ایجاد کنید.

منبع شما برای مبلمان اداری

جزئیات زیادی وجود دارند که طراحی دکوراسیون دفتر کار خانگی شما را تکمیل می‌کنند. در حالی که نمی‌خواهید کیفیت یا راحتی را قربانی کنید، همچنین نمی‌خواهید هزینه بی‌مورد خیلی زیادی داشته باشید. مبلمان اداری سامانه ساز، گزینه‌های جدیدی از مبلمان اداری خانگی را به شما پیشنهاد می‌کند.

آیا شما آماده بازسازی طراحی دفتر اداری خانگی خود هستید؟ اگر چنین است؛ امروز برای کسب یک مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *