دکوراسیون-اداری

بسیاری ازشرکتها برای سال نو دفترکارخود را برای جدیدترین روشهای دکوراسیون اداری آماده می کنند


سال نو تقریبا نزدیک است و برای بسیاری از شرکت ها، این بدان معنی است که دفتر کار را برای جدیدترین روش های طراحی دکوراسیون اداری آماده کنند. آیا بودجه شما زیاد یا کم است؟ چه چیزی برای سال ۲۰۱۸ خوب است؟یک محل کار جذاب یک ابزار عالی به هنگام استخدام است و بسیاری از عناصر طراحی که امروزه برای کارمندان جذاب هستند، بیش از رنگ های ساده هستند.

در سامانه ساز، تعدادی از روش های چشم نواز برای طراحی دکوراسیون اداری  و مناسب با هر بودجه ای را معرفی می کنند. یکی از این روندها معرفی عنصر فضا یا عناصر طراحی آینده است و کارشناسان صنعت پیش بینی می کنند که سال ۲۰۱۸ برای این طرح ها و رنگ های برجسته، یک سال بزرگ خواهد بود.

فلزات

نقره، برنز، طلا و حتی برنج، از جمله پالت های فلزی قدیمی هستند. یک بالش طلایی در اینجا یا یک مبلمان اداری با یک قاب فلزی راه هایی برای نشان دادن این طراحی ها به شیوه درست می باشد.مواد طبیعی هنوز هم یک عنصر مورد علاقه در طراحی دکوراسیون اداری هستند، اما فقط یک استفاده متفاوت از فلزات طبیعت زیبا و متفاوتی را در طراحی شما ایجاد می کند.

ترکیبی از طراحی دست ساز و یا چکش شده با اشکال مجسمه سازی شده و یا سطوح حکاکی شده، یک ترکیب غیر منتظره است که طراحی دکوراسیون اداری دفتر شما را برجسته می کند.

منسوجات

با استفاده از لوله های فلزی براق، قاب و لبه، منسوجات مختلف کمک می کنند لبه های تیز ملایم تر به نظر برسند. اما آن را در آنجا متوقف نمی کند. پارچه های ژاکارد، چرم های کره ای نرم و صاف کننده، عناصر براق شیشه ای و فلزی را که برای سال آینده محبوب هستند، آماده می کنند.پارچه های شاداب به زیبایی رنگ های فلزی اضافه می شوند و به هر دفتر اداری زیبایی اضافه می کنند. پارچه های بافتنی همچنین می توانند قابلیت آکوستیک را افزایش داده و به ارائه بهترین محیط کاری برای نیروی کار شما کمک کنند. بافت نیز در الگوهای بصری و جالب مانند فریم برش زاویه دار یا تاثیرات هندسی می تواند عناصر پیچیده ای داشته باشد که برتری بیشتری دارند و باعث می شوند که چشم را به هر یک از ویژگی های دفتر جلب کنند.

با رویکرد به سوی طراحی بیوفیلیک، بافت نه تنها در مبلمان اداری ، در پارچه و موکت نیز یافت می شود. چهره ای طبیعی را در فضای شما با ایجاد یک زندگی جدید در یک فضای پرتحرک، ایجاد می کند. گل ها و گیاهان را برای اضافه کردن بافت در نظر بگیرید و با استفاده از گلدان های فلزی و گیاهان آینده را با حال ترکیب کنید.

روشنایی

نورپردازی شما می تواند به نیروی کار شما، تنوع و ظرافت، جنب و جوش و سرگرم کنندگی ببخشد. وسایل فلزی سبک عناصر مربوط به آینده را با سایر چهره های های فلزی شما ترکیب می کنند و لامپ LED می توانند به دیگر ویژگی های طراحی دکوراسیون اداری فضا کمک کنند.

تنها کیفیت نور حائز اهمیت نیست بلکه شما می توانید به تجهیزاتی که بیشتر به مجسمه ها شباهت دارند اشاره کنید و علاقه خود را به ایجاد یک دفتر بی نظیر بیابید. نور طبیعی شگفت انگیز است، اما برای دفاتر که به اندازه کافی نورگیر نیستند، شما می توانید یک فضای نرم و یا زنده یا جلب توجه کننده و براق ایجاد کنید، نوعی که به بهترین وجه در خدمت کارکنان شما باشد. گزینه دیگری این است که آینه ها را در گوشه های تاریک قرار دهید. نه تنها فضا را بزرگتر می کند، بلکه آینه ها نور را به بخش هایی از دفتر که کمتر استفاده می شوند بازتاب می دهد .

در یک دوره زمانی که واقعیت های مجازی در حال افزایش است، فضای آیندۀ آن واقعا می تواند این تکنولوژی را تعریف کند. لازم نیست گوشه های قشنگ و لبه های تیز در دفاتر شما وجود داشته باشند که جذاب به نظر برسند و احساس باز بودن فضا را ایجاد کنند.

روشنایی با شکوه، بافت ها و الگوهای دلپذیر، طرح ها و فریم های فلزی هوشمند، می تواند یک شخصیت اداری را ایجاد کند و محیط کاری دلپذیری را به وجود آورد که به آن جلوه داده و زیبایی های دلپذیر را به عملکرد نوآورانه و خلاق اضافه می کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *